ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی موفقیت فارغ‌التحصیلان دانشگاه علوم دریایی خرمشهر در آزمون دکتری 91 (11 آذر 91)

موفقیت فارغ‌التحصیلان دانشگاه علوم دریایی خرمشهر در آزمون دکتری 91 (11 آذر 91)

معاون آموزشی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: در آزمون دکتری 91 دانشگاه خرمشهر در معیار نسبت قبول‌شدگان به تعداد فارغ‌التحصیلان مقطع ارشد، موفق به کسب رتبه ششم در بین دانشگاه‌های کشور شد.



دکتر بابک دوست‌شناس درگفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، با بیان این مطلب افزود: 147 فارغ‌التحصیل کارشناسی‌ ارشد دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در آزمون دکتری امسال شرکت کردند و در نهایت 21 نفر در دانشگاه‌های مختلف پذیرفته شدند.


وی با اشاره به کسب رتبه نخست قبولی در آزمون دکتری از سوی دانشگاه صنعتی شریف، افزود: سازمان سنجش امسال برای نخستین‌بار این رتبه‌بندی را اعلام کرده‌ است.


معاون آموزشی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر یکی از دلایل کسب این موفقیت را توجه دانشگاه به تحقیقات و فعالیت‌های پژوهشی و در کنار آن اهتمام به اجرای کامل برنامه‌های آموزشی دانست و تصریح کرد:‌ با توجه به این امر، هنگامی که دانشجویان فارغ‌التحصیل می‌شوند، پژوهشگران قابلی هستند.


دوست‌شناس یادآور شد: نخستین دوره ورودی‌های کارشناسی ارشد دانشگاه از سال 72 پذیرش شدند که البته در آن زمان دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر شعبه اقماری دانشگاه شهید چمران بود. پس از فارغ‌التحصیلی این دانشجویان و با پذیرش دانشجوی کارشناسی‌ارشد در سال‌های بعد، هر ساله فارغ التحصیلان دانشگاه در آزمون دکتری شرکت می‌کنند.


کلمات کلیدی: دانشگاه علوم دریایی خرمشهر، آزمون دکتری 91، دکتری، کارشناسی ارشد، دکتری دانشگاه علوم دریایی خرمشهر

آمار بازدید: 563 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image