ارتباط مستقیم با 30580 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آغاز برگزاری کلاس‌های تخصصی جهاد دانشگاهی در دانشگاه کردستان (15 آبان 91)

آغاز برگزاری کلاس‌های تخصصی جهاد دانشگاهی در دانشگاه کردستان (15 آبان 91)

معاون آموزش جهاد دانشگاهی کردستان گفت: با همت کارشناسان آموزش جهاد دانشگاهی کردستان، برگزاری کلاس‌های تخصصی و دوره‌های مختلف آموزشی این نهاد در دانشگاه کردستان آغاز شد.



سیروان صیدی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا) منطقه کردستان، با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی جهاد دانشگاهی، اظهار داشت: معاونت آموزشی این نهاد در کردستان با برگزاری دوره‌ها، کلاس‌های تخصصی و آموزش زبان‌های مختلف خارجی؛ سطح کیفی، کمی، آشنایی و آگاهی علمی فراگیران و دانشجویان در این زمینه را ارتقاء می‌دهد.


وی در خصوص رشته‌ها و کلاس‌های تخصصی جهاد دانشگاهی کردستان افزود: کلاس‌های تخصصی جهاد دانشگاهی کردستان ویژه دانشجویان دانشگاه کردستان در زمینه اتوکد، catia، Gis، Gps، ICDL، زبان ترمیک انگلیسی، زبان IELTS و TOEFL از جمله رشته‌ها و دوره‌های آموزشی تخصصی می‌باشد که در دانشگاه کردستان در حال برگزاری است.


صیدی با اشاره به زمان شروع کلاس‌های تخصصی، بیان کرد: آغاز برگزاری این کلاس‌ها از اول آبان ماه سالجاری است.


سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی کردستان در پایاد یادآور شد: فراگیران علاقمند به این رشته‌ها می‌توانند برای ثبت‌نام و شرکت در کلاس‌ها به دفتر نمایندگی جهاد دانشگاهی کردستان در دانشگاه کردستان مراجعه کنند.


کلمات کلیدی: کلاس‌های تخصصی جهاد دانشگاهی، جهاد دانشگاهی، دانشگاه کردستان، جهاد دانشگاهی دانشگاه کردستان، جهاد دانشگاهی کردستان

آمار بازدید: 589 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image