ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی ضعف استان خراسان شمالی در جذب مدرسان با کیفیت و استاندارد (9 آبان 91)

ضعف استان خراسان شمالی در جذب مدرسان با کیفیت و استاندارد (9 آبان 91)

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی به رغم تلاش‌های وافر برای جذب اساتید برجسته از استان‌های مجاور، در جذب مدرسان با کیفیت و استاندارد ضعیف است.



به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دکتر بابک رضایی خبوشان بیان کرد: در حال حاضر 450 استاد در 11 مرکز علمی کابردی در سطح خراسان شمالی تجارب علمی خود را به دانشجویان ارائه می‌کنند.


وی ادامه داد: از این تعداد، 360 نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد و 20 نفر دارای مدرک دکتری هستند و مابقی نیز دارای مدرک کارشناسی به عنوان مدرس خبره می‌باشند.


رضایی خبوشان با اشاره به فارغ التحصیل شدن بیش از دو هزار دانشجو از این مراکز در سطح استان عنوان کرد: در حال حاضر بالغ بر پنج هزار دانشجو در این مراکز مشغول به تحصیل هستند.


وی تعداد کدرشته‌های موجود در مراکز علمی کاربردی موجود در سطح استان را 101 رشته، در دو نظام پودمانی و ترمی و در مقاطع کاردانی و کارشناسی ذکر کرد.


رضایی خبوشان اضافه کرد: دانشگاه علمی کاربردی در نظر دارد سه کدرشته جدید را براساس نیاز بررسی کند که در صورت تایید، دانشجویان در این رشته‌ها پذیرش شوند. هدف این است که رشته آبنبات سازی را در دو مقطع کاردانی و کارشناسی راه‌اندازی شود.


رضایی خبوشان اظهار امیدواری کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه سال آینده مراکزی را در جوار صنعت ایجاد کند تا بخش عمده‌ای از نیروی کار جوار صنعت را آماده به کار کند و خدماتی را به استان‌های همجوار ارائه دهد.


رییس دانشگاه علمی کاربردی خراسان شمالی در پایان تصریح کرد: احداث واحدهای مجاور صنعت در شهرستان‌هایی که فاقد مرکز علمی کاربردی هستند و از پتانسیل و ظرفیت‌های صنعت برخوردارند دایر می‌شود که شهرستان‌های اسفراین و مانه و سملقان را شامل می‌شود.


کلمات کلیدی: دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان شمالی، علمی کاربردی، جذب مدرس علمی کاربردی، استخدام مدرس علمی کاربردی، جذب استاد علمی کاربردی

آمار بازدید: 662 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image