ارتباط مستقیم با 30595 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار جذب معلم و مدرس تدریس خصوصی و کسب درآمد از تدریس در سال 97

جذب معلم و مدرس تدریس خصوصی و کسب درآمد از تدریس در سال 97

اگر در سال 97 قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، عربی، زبان انگلیسی، دروس ابتدایی، متوسطه، کنکوری و یا دانشگاهی، انواع نرم افزار و کامپیوتر، رشته های ورزشی، موسیقی، خوشنویسی، زبان آلمانی و فرانسه و ... فعالیت داشته باشید و درآمد خوبی بدست آورید .... اگر می خواهید در سال 97 کار تدریس خصوصی را شروع کنید و یا در این زمینه سابقه کاری دارید و می خواهید تدریس خصوصی را به صورت جدی تری پیگری نمائید ... اگر در سال 97 قصد دارید درامد خودتان را به نسبت سالهای قبل به میزان قابل توجهی بیشتر و بیشتر کنید .... در هر صورت، برای جذب شاگرد بیشتر و در نتیجه آن برای کسب درامد بالاتر از کار تدریس پیشنهاد خوبی برای شما داریم.

اکثر افراد وقتی می خواهند در زمینه تدریس خصوصی در تهران، تبریز، کرج، مشهد، شیراز، اصفهان و یا هر جای دیگر ایران شروع به فعالیت کنند تنها راه حلی که برای جذب شاگرد به نظرشان می رسد این است که با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی تماس بگیرند و برای جذب شاگرد رزومه خودشان را پیش آنها ثبت نمایند. در ادامه منتظر تماس خواهند بود و بعضا هیچ تماسی با آنها گرفته نمی شود. وقتی آموزشگاهها برای جذب مدرس آگهی استخدامی در روزنامه و یا اینترنت ثبت می کنند دهها مدرس و معلم تدریس خصوصی با آنها تمای می گیرند. شای حدود 100 یا 150 و حتی تعداد بیشتری مدرس با آموزشگاه تماس بگیرد. بسیاری از آموزشگاهها به اندازه این تعداد مدرس جذب شاگرد ندارند و در ضمن مدرسهای خودشان را هم از قبل دارند. در بهترین حالت ممکن است در ایام امتحانات که تقاضا برای تدریس خصوصی بالاتر است و یا شاید اگر شما دروسی را تدریس کنید که مدرسین دیگر کمتر بتوانند آن را تدریس نمایند با شما تماس گرفته می شود. به هر حال به عنوان جمع بندی می توان گفت تماس با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی برای جذب شاگرد در شروع کار روش خوبی است (شاید بعضی از آموزشگاهها خوب با شما کنار بیایند و شاگردهای زیادی با قیمت مناسب به شما معرفی کنند. می توانید با این آموزشگاهها همکاری خودتان را ادامه دهید) ولی بهترین روش برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی نیست و همانطور که گفته شد در بسیاری از موارد هم اصلا تماسی با شما گرفته نمی شود. چون تعداد مدرسین ثبت نامی آنها معمولا خیلی زیاد است. به هر حال توصیه نمی شود که این روش را به صورت کلی کنار بگذارید ولی روش های دیگری را هم در کنار آن برای پیدا کردن شاگرد خصوصی امتحان کنید.



تدریس در دانشگاه علمی کاربردی، آزاد، پیام نور و دانشگاه فرهنگیان سال 96 و 97



کسب درآمد از تدریس در سال 97

برای شروع و یا گسترش فعالیت خودتان در زمینه تدریس خصوصی در سال 97 می توانید به صورت مستقل و بدون واسطه برای جذب شاگرد اقدام نمائید. روشهای مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. در سیستم های معروف وبلاگ دهی مانند بلاگفا، میهن بلاگ، بلاگ اسکای و ... برای خودتان وبلاگی ثبت کنید. اگر مثلا ریاضی درس می دهید در زمینه آموزش ریاضی مطلب درج نمائید و برای تدریس خصوصی ریاضی در آن تبلیغ کنید. اگر مطالب شما مفید باشد و باعث شود دانش اموزان و دانشجویان به وبلاگ شما سر بزنند در کنار ان می توانید برای جذب شاگرد تبلیغ کنید و در نهایت از تدریس خصوصی درآمد بدست آورید. اگر حاضر هستید کمی هزینه کنید به جای وبلاگ می توانید سایت داشته باشید که اعتبار بالاتری دارد. تولید محتوا کنید و جزوه و مطالب آموزشی و .... در سایت خودتان قرار دهید تا دانش آموزان و دانشجویان به سایت شما سر بزنند و در کنار ان شاگرد جذب کنید. اگر در همین سایت (ایران مدرس) تبلیغات تدریس خودتان را ویژه کنید، می توانید به سایت و یا وبلاگ خودتان هم لینک بدهید و آن را معرفی کنید و در ضمن اعتبارش را نزد گوگل بیشتر و بیشتر کنید. علاوه بر سایت و وبلاگ امکان بسیار خوبی که در حال حاضر مدرسین و اساتید زیادی از ان استفاده می کنند شبکه های اجتماعی خصوصا تلگرام و اینستاگرام است. در اینستاگرام پیجی داشته باشید و یا در تلگرام کانالی بزنید و اگر مثلا تدریس خصوصی فیزیک انجام می دهید در زمینه فیزیک مطالب جالب قرار دهید و در عین حال برای خدمات تدریس خصوصی تبلیغ کنید. این امکانات شبکه های اجتماعی کاملا رایگان است و کافی است آن را جدی بگیرید و کمی خلاقیت به خرج دهید تا برای شما بیشترین بازدهی را داشته باشد. فقط باید مطالب جالب که قابلیت بازپخش کردن داشته باشد را تولید کنید. تبلیغات روزنامه ای و تبلیغات تراکت در ایام امتحانات برای جذب شاگرد می تواند موثر باشد.

یکی از بهترین راهکارهای دیگری که برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان انگلیسی، سایر زبانهای خارجی و یا هر درس و رشته دیگری می توانید روی آن حساب کنید ثبت تبلیغ رایگان و یا در صورت تمایل درج آگهی ویژه در همین سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تبلیغات تدریس ایران است. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام آگهی خودتان را درج نمائید. ثبت تبلیغ در ایران مدرس کاملا رایگان است. البته همانطور که گفته شد می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. آگهی های تدریس ویژه همواره در صفحه اصلی سایت نمایش داده می شوند و در صفحات داخلی بخش تدریس خصوصی هم بالاتر از اگهی های رایگان نمایش داده خواهند شد. آگهی های تدریس ویژه اعتبار بالاتری هم دارند و به عنوان مثال اگر تدریس خصوصی عربی انجام می دهید در کنار جزوات درس عربی هم تبلیغ شما نمایش داده خواهد شد.



درآمد تدریس سال 97

تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد مزیتهای بسیار زیادی دارد. به نسبت همکاری با آموزشگاهها این روش درامد بالاتری برای شما در برخواهد داشت. وقتی با آموزشگاهها همکاری می کنید هر جلسه از حق التدریس دریافتی باید 30 یا 40 درصد را به آموزشگاه پرداخت کنید. یعنی اگ در یک ترم 20 میلیون تومان دریافتی داشته باشید باید 6 تا 8 میلیون تومان را به آموزشگاه پرداخت کنید که مبلغ بالایی است. در تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط خواهید بود و قیمت کلاسها را هم خودتان تعیین خواهید کرد و در ضمن کل مبلغ حق التدریس را هم برای خودتان برخواهید داشت. نکته بسیار مهم دیگر اینکه در این روش در کل کشور آگهی و تبلیغ شما دیده خواهد شد و حتی به صورت انلاین و اینترنتی از کل کشور می توانید شاگرد جذب کنید. البته باید متن آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید تا این روش بازدهی خوبی برای شما داشته باشد. اگر تبلیغ خودتان را ویزه کنید باز هم بازدهی آن بیشتر و بیشتر خواهد شد. برای مطالعه بیشتر در زمینه روش های جذب شاگرد مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی و برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه ثبت آگهی و تبلیغات موثر و موفق و چگونگی نوشتن متن تبلیغات پربازده مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد را بخوانید. علاوه بر ایران مدرس ثبت آگهی تدریس در سایت www.Tadris-Riazi.com (تخصصی ترین سایت تبلیغات تدریس ریاضی) و سایت www.IranKonkur.com (سایت آگهی و تبلیغات تدریس کنکور و مشاوره و انتخاب رشته کنکور) هم برای جذب شاگرد در سال 97 و کسب درآمد بالا می تواند کاملا موثر و مفید باشد. اگر می خواهید با استفاده از تبلیغات اینترنتی و ثبت اگهی در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس معرفی شده شاگرد جذب کنید و این روش برای شما واقعا مفید باشد ان را جدی بگیرید و متن اگهی های خودتان را کامل و قانع کننده بنویسید. اگر متن آگهی شما خوب نوشته شده باشد ممکن است از هر 5 بازدید که از آگهی شما به عمل می آید 1 تماس با شما گرفته شود اما اگر آن را خوب ننویسید شاید از هر 100 بازدید هم 1 تماس گرفته نشود. در ایران مدرس و سایتهای معرفی شده آگهی شما دیده خواهد شد. اینکه این بازدید منجر به تماس شود به عهده خودتان است.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 992 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image