ارتباط مستقیم با 30598 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد جذب مدرس و استاد جهت تدریس دروس دانشگاه آزاد سال 97

جذب مدرس و استاد جهت تدریس دروس دانشگاه آزاد سال 97

اگر توانایی تدریس دروس دانشگاهی دانشگاه آزاد را دارید و قصد دارید در سال 97 در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی برای دانشجویان دانشگاه آزاد فعالیت داشته باشید .... اگر می خواهید در سال 97 با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاه آزاد و یا دانشگاههای دولتی و پیام نور درآمد خوبی کسب کنید .... در هر صورت، برای جذب شاگرد در این زمینه می توانید تبلیغ خودتان را به صورت رایگان در همین سایت (ایران مدرس) ثبت کنید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است و برای جذب شاگرد درج آگهی در ان کاملا موثر می باشد. برای مشاهده لیست مدرسینی که در این سایت ثبت نام کرده و در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاه فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی کلیک کنید. در ضمن، اگر می خواهید در دانشگاه تدریس کنید مطالعه مقاله تدریس در دانشگاه علمی کاربردی، آزاد، پیام نور و دانشگاه فرهنگیان سال 96 و 97 را از دست ندهید.

فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی به نسبت تدریس در خود دانشگاه آزاد به صورت حق التدریس درامد بهتری دارد. به عنوان مثال اگر شما یک درس را در دانشگاه داشته باشید و برای هر جلسه 20 هزار تومان به شما پرداخت کنند در نهایت در طول یک ترم (4 یا 5 ماه) اگردرس 3 واحده باشد حدود 1 میلیون تومان و شاید هم کمتر برای تدریس آن دریافت می کنید. در حالتیکه در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی فعالیت داشته باشید هر جلسه می توانید 60 هزار تومان، 80 و حتی 100 هزار تومان (بسته به درسی که تدریس می کنید، شهر محل تدریس و عوامل دیگر) درآمد داشته باشید. حتی برای اینکه وقت شما در مسیر تلف نشود می توانید به صورت آنلاین هم تدریس کنید. به هر حال با یک حساب سرانگشتی مشخص است که تدریس خصوصی دروس دانشگاهی برای دانشجویان دانشگاه آزاد و سایر دانشگاهها به نسبت تدریس در خود دانشگاه به صورت حق التدریس درآمد بهتری دارد.

در سال 97 با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی برای دانشجویان دانشگاه آزاد و دانشگاههای دیگر می توانید درآمد خوبی بدست آورید. تدریس ریاضی عمومی دانشگاه، فیزیک عمومی 1 و 2 و دروس تخصصی رشته های فنی مهندسی و بسیاری از رشته های علوم پایه و همچنین نرم افزارهای تخصصی و ... متقاضی زیادی دارد و به راحتی می توانید شاگرد جذب کنید. البته همانطور که در مقالات قبلی ایران مدرس (همین سایت) گفته شده است باید سعی کنید متن آگهی و تبلیغ شما خوب و قانع کننده نوشته شده باشد. مطالعه مقاله نحوه نوشتن متن آگهی تدریس موثر و پربازده در این زمینه کاملا مفید است. اگر در شهرهای بزرگ مانند تهران، کرج و ... زندگی می کنید شعبات دانشگاه آزاد زیاد بوده و جذب شاگرد در این زمینه راحت است. در شهرهای کوچک هم می توانید به صورت آنلاین در این زمینه فعالیت داشته باشید. برای ثبت تبلیغات تدریس در زمینه تدریس دروس دانشگاهی و یا هر زمینه دیگری در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید، ثبت نام نمائید و در ادامه آگهی تدریس خودتان را درج کنید.

ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است اما در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید. آگهی های تدریس ویژه همواره در صفحه اصلی سایت نمایش داده شده و بالاتر از اگهی های رایگان قرار می گیرد. فرض کنید یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد عبارت تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه را در گوگل جستجو کند و از طریق آن وارد ایران مدرس گردد. در این حالت چون آگهی های ویژه همواره بالاتر قرار گرفته اند، ابتدا آگهی های ویژه را خواهد دید و در نتیجه احتمال جذب شاگرد مدرسین ویژه بیشتر است. برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی دروس دانشگاهی مرتبط با دانشگاه آزاد و یا سایر دانشگاهها در سال 97 فرصت ثبت تبلیغ در ایران مدرس را از دست ندهید. اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی فعالیت دارید سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com و اگر در زمینه تدریس دروس کنکوری، کنکور ارشد و دکتری و ... می خواهید فعالیت داشته باشید سایت ایران کنکور www.IranKonkur.com می توانند گزینه های بسیار خوبی برای ثبت آگهی تدریس باشند. با درج تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس و سایتهای معرفی شده دیگر به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان تدریس و دانشجویان دانشگاه آزاد و .... در ارتباط باشید.


آمار بازدید: 998 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image