ارتباط مستقیم با 30544 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور جدیدترین اخبار کنکور سراسری94

جدیدترین اخبار کنکور سراسری94

تسهیلات ویژه دانشگاه پیام نور برای رتبه های برتر کنکور - رئیس دانشگاه پیام نور از اختصاص تسهیلات ویژه این دانشگاه به رتبه های برتر کنکور خبر داد.



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر سرلک در جمع تعدادی از اساتید دانشگاه با اشاره به نقش ممتاز دانشگاه پیام نور در توسعه کشور و جایگاه بالای علمی این دانشگاه، افق این دانشگاه را توسعه در کشورهای فارسی زبان و جذب دانشجوی خارجی عنوان کرد.



وی با اشاره به جایگاه اول این دانشگاه از نظر کیفیت آموزشی در بین تمام دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور به گواه آخرین رتبه بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)و قرار گرفتن در جمع 10 دانشگاه برتر کشور از نظر پژوهشی، آن را نشانه تلاش همه بخش های این دانشگاه عنوان کرد.



رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به وجود بیش از 4000 عضو هیئت علمی، 500 مرکز و واحد در تمام کشور و صدها آزمایشگاه و کارگاه مجهز در این دانشگاه خاطرنشان کرد، پیام نور در آینده سهم بیشتری از تولید علم را از آن خود خواهد کرد.



دکتر سرلک با اشاره به آمار قبولی‌های خیره کننده فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور در آزمون های استخدامی سازمان‌ها و ادارات و همچنین آزمون‌های مقاطع بالاتر سایر دانشگاه‌ها، این موفقیت‌ها را محصول سیستم آموزشی مناسب، منبع محور بودن و آزمون های دقیق این دانشگاه عنوان نمود.



وی دانشگاه پیام نور را یک دانشگاه پویا و چند بعدی دانست و تاکید کرد: در زمینه های فرهنگی، اردوهای راهیان نور، نشریات دانشجویی، کانون ها، مسابقات و انجمن های علمی و همچنین مسابقات ورزشی، دانشگاه پیام نور صاحب برند است.



به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر سرلک با اشاره به آغاز زمان انتخاب رشته داوطلبان کنکور، از تسهیلات ویژه برای رتبه های برتر کنکور که این دانشگاه را به عنوان محل تحصیل خود انتخاب می کنند خبر داد و گفت: دانشگاه پیام نور برای داوطلبان رتبه های زیر 2000 ، تسهیلاتی از جمله پرداخت کمک هزینه سفرهای علمی، اعطای لپ تاپ وسکه بهار آزادی را در نظر گرفته‌است.



 



انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور از امروز - مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی(دفترچه شماره 2) آزمون سراسری 94 از امروز چهارشنبه 31 تیرماه روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.



حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته هستند می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت دفترچه راهنما اقدام نمایند.



وی در ادامه اظهار کرد: علاوه بر اینکه دفترچه راهنمای انتخاب رشته از امروز روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد، به منظور مساعدت بیشتر با داوطلبان این دفترچه چاپ و تکثیر نیز شده و دفترچه راهنمای چاپ شده از فردا پنجشنبه اول مردادماه لغایت پنجشنبه 8 مردادماه از طریق باجه‌های روزنامه‌فروشی سراسر کشور توزیع می‌شود.



مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، در صورت تمایل به دریافت دفترچه راهنمای چاپ شده می‌توانند با مراجعه به باجه‌های روزنامه‌فروشی شهرستان محل اقامت خود و پرداخت 1000 تومان به عنوان کارمزد توزیع دفترچه راهنمای انتخاب رشته چاپ شده، نسبت به دریافت آن اقدام نمایند.



انتشار پاسخنامه داوطلبان کنکور از امروز



توکلی در ادامه از انتشار پاسخنامه آزمون سراسری 94 خبر داد و افزود: پاسخنامه آزمون سراسری 94 با رتبه کشوری کمتر از 75 هزار در گروه‌های آزمایشی ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی و رتبه کشوری کمتر از 10 هزار برای گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی از امروز روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.



ارائه نرم‌افزار انتخاب رشته مجازی از فردا



مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به نرم‌افزار انتخاب رشته گفت: نرم‌افزار انتخاب رشته مجازی از فردا پنجشنبه اول مردادماه روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. این نرم‌افزار به داوطلبان این امکان را می‌دهد که با توجه به وضعیت علمی و نمره خود که در آزمون سراسری کسب کرده‌اند خود را با داوطلب مشابه در آزمون سراسری 93 مقایسه و امکان قبولی خود را مشاهده نمایند.



 





اتفاقی نادر در کنکور سراسری - در اتفاقی نادر در تاریخ کنکور سراسری در کشورمان دو برادر دوقلو توانستند رتبه‌های پنجم و ششم آزمون گروه تجربی را از آن خود کنند.



به گزارش ایسنا به نقل از فرهنگ‌نیوز، نتایج اولیه بزرگترین ماراتن علمی کشور اعلام شد تا داوطلبان ورود به دانشگاه بخشی از استرس خود را پشت سر بگذارند و منتظر انتخاب رشته باشند. البته نتایج اولیه ابتدا برای نفرات برتر اعلام شد همانند سال‌های گذشته و روز بعد سایر داوطلبان می‌توانند نتایج اولیه زحمات خود را بدست آورند.



امسال گروه آزمایشی تجربی شگفتی جالبی رقم زد، چراکه پذیرای دو برادر دوقلو در رتبه‌های پنجم و ششم خود بود. به همین بهانه با عرفان طاهری‌فرد، نفر ششم کنکور تجربی و برادر احسان طاهری‌فرد، نفر پنجم کنکور تجربی، گفت‌وگوی کوتاهی ترتیب دادیم.



عرفان طاهری‌فرد برادر بزرگتر احسان در این گفت‌وگو اظهار کرد: همه درس‌های کنکور را من و برادر با هم می‌خواندیم و نکات مختلف را به یکدیگر انتقال می‌دادیم و سوادمان هم در یک سطح بود.



نفر ششم کنکور سراسری کشور، با تاکید بر اختلاف درصد تست‌های وی با برادرش متفاوت بود، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله نتایج که برسد می‌بینید که درصدهای من و برادرم کاملا با هم متفاوت بود اما با خواست خدا این رتبه پشت سر هم رقم خورد.



وی در پاسخ به این پرسش که آیا پیش‌بینی می‌کردید بتوانید در کنار هم رتبه تک‌رقمی بیاورید؟ گفت: من و برادرم انتظار داشتیم که رتبه‌مان زیر 20 شود اما دقیقاً پیش‌بینی نکرده بودیم چه رتبه‌ای می‌آوریم.



طاهری‌فرد با تاکید بر اینکه عوامل زیادی در موفقیتشان دخیل بود، خاطرنشان کرد: ما با فضل خدا و برنامه‌ریزی که با برادرم در کنار هم داشتیم و همچنین حمایت خانواده توانستیم به این رتبه برسیم.



این جوان برتر کنکور سراسری سال 94 در ادامه گفت: من و برادرم در روز بیش از 10 ساعت در کنار هم درس می‌خواندیم و برای تک تک دقایق روبرویمان با هم برنامه‌ریزی داشتیم. البته در روزهای مختلف این ساعت متغیر بود اما به صورت میانگین حداقل در 24 ساعت 10 ساعت مفید به درس می‌پرداختیم.


آمار بازدید: 1028 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
الینا چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۹

با سلام لطفا زمان ثبت نام برای تکمیل ظرفیت را هم در سایت بگذارید با تشکر