ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری اخبار جدید دکتری در سال 94

اخبار جدید دکتری در سال 94

آزمون جامع دکتری دانشگاه علامه ۶ و ۹ خرداد برگزار می‌شود



مواد درسی آزمون جامع دوره دکتری سال ۱۳۹۴ اعلام شد، آزمون جامع دکتری ۶ و ۹ خرداد ۹۴ برگزار می شود.



به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد: با توجه به برگزاری آزمون جامع دوره دکتری رشته های مختلف تحصیلی در تاریخ های ۶ و ۹ خرداد ماه مواد درسی آزمون جامع دوره دکتری در رشته های ادبیات، الهیات و معارف اسلامی، اقتصاد، آمار و ریاضی، حقوق و علوم سیاسی، مدیریت و حسابداری و علوم اجتماعی برروی سایت قرار گرفته است.



دانشجویان برای اطلاع از مواد درسی آزمون جامع رشته های مذکور می توانند به سایت دانشگاه علامه طباطبایی به نشانی http://www.atu.ac.ir/ مراجعه کنند.



 



تعلیق جذب در دوره دكتري فلسفه دين دانشگاه پيام نور



براساس گزارش کارگروه فلسفه دین شورای تحول علوم انسانی، جذب در دوره دكتري فلسفه دين دانشگاه پيام نور تا زمان ارسال گزارش از وضع موجود اين رشته و رزومه اعضاي هيات علمي آن دانشگاه در اين رشته تعلیق شد.



به گزارش خبرنگار مهر، براساس این گزارش، بررسی وضعیت و آسیب شناسی رشته فلسفه دين (براساس گزارش ارسالي از سازمان پژوهش و برنامه ريزي آموزش عالي)، بررسي وضعيت و توانمندي گروه هاي آموزشي دانشگاه هاي كشور در برگزاري دوره هاي فلسفه دين با هدف تمايز گروه هايي كه داراي توان و كيفيت ارائه اين رشته هستند و تقويت و حمايت و گسترش آنها و توقف و حذف اين رشته در گروه هايي كه داراي اين توان نيستند از برنامه های کارگروه فلسفه دین شورای تحول علوم انسانی است.



تعليق جذب در دوره دكتري فلسفه دين دانشگاه پيام نور تا زمان ارسال گزارش از وضع موجود اين رشته و رزومه اعضاي هيات علمي آن دانشگاه در اين رشته و دعوت از نماينده دانشگاه آزاد اسلامي براي گزارش وضعيت دوره های تحصیلات تکمیلی فلسفه دین برخی از برنامه هایی است که دراین کارگروه اجرا شده است.



همچنین اعضاء كارگروه طرح پژوهشي با موضوعات « تعليقه انتقادي بر كتاب عقل و اعتقاد ديني » (دكتر ذكياني) و دو كتاب (مجموعه مقاله تأليفي/ مجموعه ترجمه در حوزه فلسفه دين به ‌همراه تعليقات انتقادي از منظر اسلامي – ايراني ) (دكتر پورحسن) ارایه کردند.


آمار بازدید: 1276 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image