ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیگیری بازگشت مزایای معلمان استثنایی

پیگیری بازگشت مزایای معلمان استثنایی

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه آموزش و پرورش قبل از آغاز اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری امتیازاتی را برای معلمان استثنایی قایل بود و این قشر علاوه بر سختی کار، یک حق استثنایی هم دریافت می‌کردند گفت: اکنون پیگیر هستیم تا مجموعه مزایایی که تا پیش از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری برای معلمان استثنایی وجود داشت، مجدد برقرار شود.



مجید قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره امکان افزایش حقوق معلمان استثنایی با توجه به رشد بودجه‌ای این سازمان در سال آینده اظهار کرد: میزان افزایش حقوق معلمان استثنایی در سال آینده همانند مابقی بخش‌هاست.



وی افزود: موضوع افزایش حقوق معلمان استثنایی منوط به تصمیم شورای عالی حقوق و دستمزد است.



رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه آموزش و پرورش قبل از آغاز اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری امتیازاتی را برای معلمان استثنایی قایل بود و این قشر علاوه بر سختی کار، یک حق استثنایی هم دریافت می‌کردند و حق مسکن و اولاد و غیره هم داشتند گفت: اکنون پیگیر هستیم تا مجموعه مزایایی که تا پیش از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری برای معلمان استثنایی وجود داشت، مجدد برقرار شود.



قدمی همچنین در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر آخرین وضعیت سنجش سلامت نوآموزان که امسال به صورت آزمایشی یکسال زودتر و برای کودکان چهارسال تمام اجرا شد گفت: قبلا سنجش نوآموزان برای کودکان پنج سال تمام اجرا می شد اما امسال برای اولین بار طرح سنجش قبل از دبستان برای 10 درصد نوآموزان چهارسال تمام( پنج ساله‌ها) اجرا شد و اکنون نتایج غربالگری‌ها اعلام شده است.



وی افزود: بر این اساس اگر کودکی نیازمند به عینک، واکر، ویلچر و غیره باشد آن را تامین می کنیم و اگر کودکانی نیازمند دریافت مشاوره و درمان باشند، این امور را برایشان پیگیری کرده و کار را چند ماه زودتر جمع می‌کنیم. اصلی‌ترین هدف این طرح مداخله به هنگام در صورت بروز اختلالات است.


آمار بازدید: 665 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image