ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد آخرین اخبار از کنکور ارشد 94 و کلید اولیه سوالات ارشد

آخرین اخبار از کنکور ارشد 94 و کلید اولیه سوالات ارشد

برگزاری نوبت صبح آزمون ارشد/امکان دریافت کارت ورود به جلسه تا ساعت 24



مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت:صبح امروز، چهارشنبه 15 بهمن‌ماه، آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته 94 داوطلبان هفت کدرشته از 136 کدرشته امتحانی و با شرکت 159 هزار و 213 داوطلب که 73هزار و 489 نفر آن‌ها زن و 85هزار و 724 نفر مرد هستند برگزار شد.



حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، افزود: در عصر امروز آزمون داوطلبان 9 کدرشته امتحانی با حضور 148هزار و 205 داوطلب که 55هزار و 210 نفر آن‌ها زن و 92 هزار و 995 نفر آن‌ها مرد هستند برگزار خواهد شد.



وی درمورد ساعت برگزاری آزمون توضیح داد: فرآیند آزمون‌های نوبت صبح راس ساعت 8 و آزمون‌های عصر راس ساعت 14:30 آغاز خواهد شد. درهای حوزه امتحانی ساعت 7:30 آزمون نوبت صبح و ساعت 14 آزمون نوبت عصر بسته خواهد شد.لذا بعد از بسته شدن درها از ورود داوطلبان ممانعت می‌شود.



امکان دریافت کارت ورود به جلسه تا ساعت 24 امشب



مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه به دریافت کارت ورود به جلسه اشاره کرد و گفت: به منظور فراهم آوردن تسهیلات بیشتر برای داوطلبانی که در روزهای پنجشنبه 16 و جمعه 17 بهمن ماه در آزمون شرکنت می‌کنند و تا کنون برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شده که بتوانند تا ساعت 24 امروز به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.



توکلی در پایان درمورد ادامه فرآیند برگزاری آزمون توضیح داد: در روز دوم برگزاری آزمون کارشناسی ارشد، آزمون داوطلبان 66 کدرشته امتحانی با شرکت 158هزار و 739 داوطلب صبح فردا و آزمون داوطلبان 5کدرشته امتحانی با شرکت 140 هزار و 554 داوطلب فردا عصر برگزار می‌شود.



---------------------------



ارائه کلید اولیه سوالات ارشد از 26 بهمن/امکان اعتراض داوطلبان



مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد عصر روز جمعه 17 بهمن پایان می یابد، گفت: سوالات 136 کدرشته امتحانی آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته 94 از ساعت 18 روز یکشنبه 19 بهمن‌ماه و متعاقب آن کلید اولیه سوالات اولیه این آزمون از روز یکشنبه 26 بهمن‌ماه روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.



حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: بنابراین داوطلبان می توانند در صورت داشتن هر گونه اعتراض و پرسشی درباره سئوالات و کلید آزمون، از روز دوشنبه 27 بهمن‌ماه تا روز دوشنبه 4 اسفندماه اعتراض خود را منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به سازمان سنجش ارسال کنند.



وی تاکید کرد: انتشار هر گونه آگهی مبنی بر تحویل سئوالات و کلید آزمون به هر طریق دیگر مورد تایید سازمان سنجش نیست و به داوطلبان اکیدا توصیه می شود که برای دریافت هرگونه اطلاعات لازم در این خصوص به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

--------------------------



آغاز رقابت بیش از 27 هزار داوطلب ارشد در دانشگاه شهید چمران



معاون آموزش دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در حوزه امتحانی دانشگاه شهید چمران بیش از 27 هزار و 200 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد به رقابت می‌پردازند.



سیدمحمود کاشفی​پوردزفولی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه‌خوزستان،​اظهار‌کرد: ​آزمون ارشد در 8 دانشکده این دانشگاه برگزار می‌شود.



وی افزود: آزمون ارشد از ساعت 8:30 صبح امروز (15 بهمن‌ماه) آغاز شده است و در 6 نوبت برگزار می‌شود و تا عصر جمعه ادامه دارد.



کاشفی​پور تصریح‌کرد: در حال حاضر در حوزه امتحانی دانشگاه شهید چمران اهواز مشکل خاصی وجود ندارد و آزمون در حال برگزاری است.



وی عنوان‌کرد:​ آزمون کارشناسی ارشد علاوه بر این دانشگاه در حوزه​های دیگری از استان برگزار می‌شود که در موسسه علمی کاربردی جهاددانشگاهی تعداد 9 هزار داوطلب، تعداد 5 هزار نفر در دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول و تعداد 4 هزار نفر در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در آزمون ارشد شرکت می​کنند.



معاون آموزش دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: اگر چه تعداد رشته‌های آزمون ارشد افزایش یافته اما در کل کشور و در سطح استان خوزستان تعداد داوطلبان 20 درصد کاهش یافته است.


آمار بازدید: 1379 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image