ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار بانک‌های لرستان به زوج‌های دانشجو وام خرید کالا پرداخت می‌کنند

بانک‌های لرستان به زوج‌های دانشجو وام خرید کالا پرداخت می‌کنند

مسئول ستاد ازدواج دانشجویی دانشگاه‎های لرستان: بانک‌های لرستان به زوج‌های دانشجو وام خرید کالا پرداخت می‌کنند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، حجت الاسلام قدرتی با بیان اینکه طبق توافق صورت گرفته با بانک‌های استان زوج‌های دانشجو در اولویت دریافت وام ازدواج قرار می‌گیرند اظهارکرد: براساس این توافقنامه زوجهای دانشجوی استان می‌توانند با اخذ معرفی نامه از طرف ستاد ازدواج دانشجویی نهاد نسبت به دریافت وام ازدواج اقدام کنند.

وی گفت: با برخی از بانک‌های استان نیز توافق شده است که به زوج‌های دانشجوی استان بین چهار تا پنج میلیون تومان وام خرید کالا با بهره ۲۲ درصد پرداخت شود.

قدرتی اضافه کرد: ۷۵۰ زوج دانشجوی استان در سامانه ثبت نام ازدواج دانشجویی ثبت نام کرده‌اند که طبق توافق صورت گرفته با بانک‌ها یک سوم از این زوج‌ها از وام خرید کالا بهره‌مند می‌شوند؛ البته احتمال افزایش این میزان نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: انتظار داریم که بانک‌های استان در راستای ترویج ازدواج‌های دانشجویی که با شعار ازدواج‌های آسان دنبال می‌شوند مساعدت بیشتری از خود نشان دهند.

مسئول ستاد ازدواج دانشجویی دانشگاه‎های لرستان از انجام پیگیری‌های لازم در راستای برگزاری نشست مشترک بین ستاد ازدواج دانشجویی استان با خیرین خبر داد و گفت: این نشست به زودی با هدف جلب کمک‌های خیرین در راستای پشتیبانی از ازدواج‌های دانشجویی برگزار می‌شود.

آمار بازدید: 447 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image