ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار واکنش آموزش و پرورش به شائبه پولی‌شدن مدارس واگذارشده به بخش خصوصی

واکنش آموزش و پرورش به شائبه پولی‌شدن مدارس واگذارشده به بخش خصوصی

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه خوشبختانه اکنون برنامه واگذاری مدارس دولتی به بخش خصوصی بروز رسانی و مناسبتر شده و برخی آسیب های موجود که کارشناسان و نمایندگان مجلس به آن وارد کرده بودند کاهش یافته است، در عین حال شائبه پولی شدن این مدارس در آینده را رد کرد.


مهدی نوید ادهم در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه اساس واگذاری مدارس دولتی در مناطق محروم به بخش خصوصی، استفاده از مشارکت مردم در تامین هزینه های مدرسه است اظهار کرد: جذب مشارکت ها یک اصل است و مورد تایید قرار دارد.

وی افزود: اما چگونگی انجام آن بحث دیگری است و باید بررسی کرد که آیا این واگذاری ها، آموزش و پرورش را از وظایف اصلی خود باز می دارد یا خیر؟

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه این طرح از روزی که تنظیم شده تا کنون که در حال اجراست، دستخوش تغییراتی شده است گفت: این طرح در ابتدای امر آسیب شناسی شد و مشکلاتی داشت که تذکرهای لازم داده و در ادامه اصلاح شد.

نویدادهم افزود: خوشبختانه اکنون برنامه واگذاری مدارس بروز رسانی و مناسبتر شده و برخی آسیب های موجود که کارشناسان و نمایندگان مجلس به آن وارد کرده بودند کاهش یافته است.

نوید ادهم در واکنش به شائبه پولی شدن این مدارس در آینده عنوان کرد: قطعا این اتفاق نمی افتد و این طرح چنین پیامی ندارد.

آمار بازدید: 422 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image