ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار حذف پایه اول تحصیلی دوره دوم متوسطه از سال تحصیلی آینده

حذف پایه اول تحصیلی دوره دوم متوسطه از سال تحصیلی آینده

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه دوم وزارت آموزش و پرورش از حذف پایه اول تحصیلی دوره دوم متوسطه در سال تحصیلی آینده 95-94 خبرداد و اظهارکرد: با حذف این پایه، برنامه‌ای برای تعیین تکلیف کلاس‌ها و ساماندهی بخشی از نیروی انسانی مدارس اجرایی می‌شود.


به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش»خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، قربانعلی افشانی، در جمع معاونان آموزش متوسطه استان البرز با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان یک سند مهم بالادستی راهنمای عمل در وزارت آموزش و پرورش است،گفت: زیرنظام‌هایی از جمله برنامه درس ملی، منابع انسانی، مدیریت و رهبری آموزشی، منابع مالی، تجهیزات آموزشی، پژوهش و ارزشیابی آموزشی در این سند پیش بینی شده است.

وی با تاکید براینکه دراین سند نگاه ویژه‌ای به نیروی انسانی آموزشی شده است افزود: همانطور که مقام معظم رهبری بارها تاکید فرموده‌اند، برخورداری از نیروی انسانی متخصص، همدل و همراه لازمه کار تعلیم و تربیت است .

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه دوم وزارت آموزش و پرورش در ادامه از جذب مشارکت‌های مردمی در وزارت آموزش و پرورش سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد: با تکیه صرف بر بودجه‌های دولتی کیفیت آموزشی در حد مطلوبی نخواهد بود .

وی با اشاره به سیاست «توسعه مشارکت‌ها» به عنوان یک راهبرد اصلی ادامه داد: آموزش و پرورش سیاست تمرکززدایی و افزایش مشارکت‌های مردمی را اتخاذ کرده است تا با جهت گیری صحیح بتواند زمینه ارتقای هرچه بیشتر نظام آموزشی را فراهم آورد.

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود به اختصاص 30 میلیارد ریال برای ساخت 32 پژوهش‌سرا درکشور اشاره کرد و گفت: طی پنج سال گذشته 29 هزار دانش‌آموز به عضویت باشگاه نانو در آمده‌اند و این اعتبار در بخش دانش‌آموزی برای تجهیز مدارس به فناوری نانو اختصاص یافته است.

وی در پایان از حذف پایه اول تحصیلی دوره دوم متوسطه درسال تحصیلی آینده 95-94 خبرداد و اظهارکرد: با حذف این پایه، برنامه‌ای برای تعیین تکلیف کلاس‌ها و ساماندهی بخشی از نیروی انسانی مدارس اجرایی می‌شود.

آمار بازدید: 282 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image