ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور آخرین مهلت اعمال سوابق تحصیلی کنکوری‌ها

آخرین مهلت اعمال سوابق تحصیلی کنکوری‌ها

بر اساس اطلاعیه‌ای که بر روی سامانه جمع آوری اطلاعات داوطلبان آزمون سراسری قرار گرفت زمان اعمال سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا 12 بهمن ماه اعلام شد.


به گزارش سرویس آموزش و پرورش ایسنا، با توجه به اطلاعیه سامانه "ساهت" (سامانه جمع آوری اطلاعات داوطلبان آزمون سراسری) به آدرس (dipcode.medu.ir)، اطلاعات سوابق تحصیلی موجود در سامانه ساهت در یک مرحله تا 12 بهمن ماه 1393 جهت اعمال در سامانه ثبت نام کنکور سراسری، ارسال می شود و سوابق تحصیلی و یا اصلاحاتی که بعد از تاریخ فوق ارسال شود در سامانه سازمان سنجش نخواهد بود.

گفتنی است نمرات دروس داوطلبانی که قبل از سال 84 اخذ شده و نمرات دروسی که بصورت تطبیقی در کارنامه درج شده باشد، در سامانه ساهت و سنجش وجود نخواهد داشت و هر داوطلب فقط می‌تواند برای یکبار نسبت به اعلام مغایرت اطلاعات خود اقدام نموده و شماره پیگیری دریافت نماید، لذا داوطلبان باید در ثبت اطلاعات خود دقت نمایند.

خاطرنشان می‌شود، داوطلبانی که پس از اخذ مدرک تحصیلی مشخصات سجلی خود را تغییر داده اند نیازی به اصلاح مدرک تحصیلی ندارند و بر اساس اطلاعات و مشخصات سجلی قبلی خود شناسایی می شوند.

شایان ذکر است اطلاعات فارغ التحصیلان شاخه های فنی و حرفه ای و کاردانش و دانشسراهای تربیت معلم و فارغ التحصیلان نظام ترمی واحدی قدیم آموزش متوسطه و دیپلمه های تطبیقی مدارس غیر ایرانی نیز در سامانه ساهت و سنجش وجود نخواهد داشت.

آمار بازدید: 613 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image