ارتباط مستقیم با 30586 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار عضویت تمامی معلمان در صندوق ذخیره فرهنگیان

عضویت تمامی معلمان در صندوق ذخیره فرهنگیان

روابط عمومی و امور بین الملل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با انتشار خبری اعلام کرد که قریب به اتفاق فرهنگیانی که بر اساس بخشنامه وزارت آموزش و پرورش در مهرماه ١٣٩٣ به عضویت موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان درآمدند، بر اساس خواست و تمایل خود همچنان عضو موسسه هستند.‌


به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، در این خبر آمده است: «به دنبال اینکه عضویت فرهنگیان در صندوق ذخیره در طول ماه‌های منتهی به مهر ١٣٩٣ با افزایش چشمگیری روبرو بود و رکورد تازه ای به جای گذاشت، مدیران موسسه و مسولان آموزش و پرورش تصمیم گرفتند تا با صدور بخشنامه‌ای، تمامی فرهنگیان را به عضویت صندوق ذخیره فرهنگیان درآورند.

متعاقب عضویت فرهنگیان در صندوق ذخیره، ضریب نفوذ اعضا در غالب استانهای کشور به نزدیک ١٠٠ درصد رسیده است و با توجه به واکنش معلمان به این بخشنامه، انتظار می رود این ضریب نفوذ کماکان حفظ شود.

اطلاع رسانی به موقع و مناسب، هماهنگی و همکاری بین بخشی، شفاف سازی، افزایش آگاهی فرهنگیان درباره موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، استفاده از روش ترغیبی و اقناعی برای حفظ اعضا و افزایش مزایا و خدمات حین خدمت در کنار حفظ روند سودآوری موسسه باعث شده که فرهنگیان به عضویت خود در صندوق ذخیره ادامه دهند.

همچنین آمار فرهنگیان عضو صندوق برای نخستین بار در تاریخ فعالیت ١٩ ساله آن به مرز یک میلیون نفر رسیده است.

بنابراین استقبال فرهنگیان سراسر کشور برای عضویت در صندوق نشان می‌دهد که ارسال بخشنامه وزارت آموزش و پرورش یک اقدام مناسب، به موقع و در راستای درخواست و تمایل آنان بوده است.

موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در سال ١٣٧٤ به منظور ارتقای معیشت فرهنگیان تاسیس شد و هدف آن عضویت ١٠٠ درصدی فرهنگیان کشور به منظور بهره گیری تمامی فرهنگیان از خدمات و مزایای این موسسه است».

آمار بازدید: 425 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image