ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی پذیرش دانشجو در دانشگاههای علمی کاربردی

پذیرش دانشجو در دانشگاههای علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی هرمزگان در 46 رشته دانشجو می‌پذیرد


سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی هرمزگان گفت: مراکز آموزش جامع علمی کاربردی استان در مقطع کارشناسی برای ترم بهمن با 46 کد رشته محل و چهار گروه صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی، کشاورزی و فرهنگ و هنر پذیرش دانشجو دارند.

دکتر علیرضا شیخی در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه خلیج فارس، تصریح کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی تنها دانشگاهی که سر فصل دروس و عناوین آنها براساس نیاز بازار کار تدوین شده است و دارای کارگاهها و دروس عملی متعددی است.

وی در ادامه افزود: دانش آموختگان این دانشگاه به گونه ای پرورش می یابند که یا خود کارآفرین باشند و یا به سهولت جذب بازار کار شوند.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: واحد استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان هرمزگان تلاش دارد تا با ارائه رشته های ترمی و پودمانی کارآمد و متعدد سبب تولید ثروت از طریق آموزش و توانمندسازی دانشجویان و دانش پژوهان شود.

وی افزود: پذیرش در دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون آزمون بوده و این دانشگاه تنها متولی نظام آموزش عالی علمی-کاربردی است که زیر نظر وزارت علوم اداره می‌شود.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان هرمزگان افزود:در حال حاضر این دانشگاه با دارا بودن بیش از 15 هزاردانشجو در 24 مرکز فعال آموزشی در کل استان مشغول به فعالیت بوده و سهم قابل توجهی در تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز صنایع، ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی را دارد.

شیخی در ادامه گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان هرمزگان در بهمن ماه سال جاری در 86 کد رشته محل در مقطع کاردانی و در 46 کد رشته محل در مقطع کارشناسی در چهار گروه صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی، کشاورزی و فرهنگ و هنر پذیرش دانشجو دارد که ثبت نام آن از ابتدای دی ماه از طریق سایت سازمان سنجش کشور آغاز شده است.
------------------------------------------


مرکز علمی کاربردی هلال احمر گیلان دانشجو می پذیرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: مرکز علمی کاربردی هلال احمر گیلان با ارایه آموزشهای مهارتی و کاربردی در زمینه امداد و نجات گامهای موثری برداشته است.

دکتر علیرضا خصوصی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه گیلان، از پذیرش دانشجو در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته خبر داد و گفت: مرکز علمی کاربردی هلال احمر گیلان با ارایه آموزشهای مهارتی و کاربردی در زمینه امداد و نجات گامهای موثری در راستای ارتقای سطح آموزشی و تربیت نیروهای متخصص و تحصیل کرده برداشته است .

وی افزود: این مرکز در مقطع کاردانی در رشته های امداد و سوانح، مشارکت های مردمی، خدمات سلامت – دارویی، تربیت بدنی و مربیگری پایه کوهپیمایی و کوهنوردی، کامپیوتر و سیستم های کامپیوتری و در مقطع کارشناسی در رشته مدیریت امداد و سوانح طبیعی و غیرطبیعی، مدیریت عملیات امداد و نجات، مدیریت فرماندهی عملیات در حریق و حوادث دانشجو می پذیرد .

دکتر خصوصی ادامه داد: علاقه مندان در مقطع کاردانی تا هشتم دی ماه و در مقطع کارشناسی تا نیمه اول دی ماه به سایت www.sanjesh.org مراجعه نمایند .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: در حال حاضر این مرکز دارای 500 دانشجو است که 291 نفر در مقطع کاردانی در رشته های امداد و سوانح و خدمات درمانی – سلامت دارویی و کارشناسی، 209 نفر در رشته های عملیات امداد و نجات، عملیات حریق و سوانح، سوانح طبیعی و کارشناسی غیر حضوری مدیریت خانواده هستند.

آمار بازدید: 2435 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
سمیه زارعی يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴

لطفا اخباری در مورد کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی بیان کنید با تشکر فراوان