ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش استاد ایرانی، برنده جایزه مقاله برتر سال 2014 انجمن جهانی برق و انرژی شد

استاد ایرانی، برنده جایزه مقاله برتر سال 2014 انجمن جهانی برق و انرژی شد

جایزه‌ مقاله برتر انجمن برق و انرژی (PES) موسسه IEEE در سال 2014 به دکتر محمود فتوحی فیروزآباد، استاد مهندسی برق و رییس دانشگاه صنعتی شریف و همکارانش اعطا شد.


به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، جایزه IEEE/PES PSO Transactions Prize Paper یک بار در سال و تنها به یکی از مقالات چاپ شده در مجلات تحت پوشش PES تعلق می‌گیرد.

در سال 2014 افتخار دریافت این جایزه نصیب مقاله‌ ای شد که حاصل کار پژوهشی استاد محمود فتوحی فیروزآباد - رییس دانشگاه صنعتی شریف - و همکاران وی فرخ امینی فر و امیر صفدریان است.

سامانه پایش گسترده (WAMS)، فن‌آوری نوینی در حوزه بهره برداری و امنیت سیستم‌های قدرت است که هدف نهایی آن ارتقای قابلیت اطمینان شبکه و کاهش خاموشی‌هاست. این سامانه با نمایش دینامیکی شبکه قدرت برای اپراتورها و تحقق بخشیدن به پیاده سازی روش‌های کنترلی حلقه-بسته گسترده، امکان واکنش سریع و موثر به حوادث و تهدیدات مختلف شبکه‌های قدرت را فراهم می‌کند.

این مقاله برای اولین بار چارچوبی تحلیلی جهت طراحی سامانه‌های پایش ناحیه گسترده ارائه می‌کند. چارچوب پیشنهادی بر اساس تحلیل هزینه - فایده احتمالاتی می‌باشد و با برقراری توازنی بلندمدت بین هزینه پیاده سازی WAMS و منافع حاصله از آن، طرح جایابی بهینه مناسب برای واحدهای اندازه گیری فازوری را تعیین می‌کند.

آمار بازدید: 975 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image