ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار کاردانی زمان ثبت‌نام دوره‌های کاردانی مهارتی

زمان ثبت‌نام دوره‌های کاردانی مهارتی

مشاور عالی سازما ن سنجش آموزش کشور گفت:‌ ثبت نام برای شرکت و پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و دوره‌های کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی بهمن ماه 93 و دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز دوشنبه اول دیماه آغاز می‌شود.


حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: ثبت نام برای شرکت و پذیرش در این دوره‌ها منحصرا از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org صورت گرفته و تا روز دوشنبه 8 دی ماه ادامه دارد.

وی تاکید کرد:‌ کلیه داوطلبان متقاضی ضرورت دارد در مهلت تعیین شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که قبل از آغاز ثبت نام روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و فراهم نمودن مدارک مورد نیاز نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد نحوه پرداخت هزینه توضیح داد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه اینترنتی است داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با پرداخت 106 هزار ریال (10 هزار و 600 تومان) نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

حسین توکلی در مورد ظرفیت پذیرش اظهار کرد: ظرفیت پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و دوره‌های کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی جمعا 243 هزار و 990 نفر است که این ظرفیت به ترتیب در گروه صنعت 95 هزار و 75 نفر،‌گروه کشاورزی 22 هزار و 870 نفر، گروه مدیریت و خدمات اجتماعی 89 هزار و 530 نفر، گروه فرهنگ و هنر 36 هزار و 515 نفر است.

وی ادامه داد: پذیرش در دوره‌های کاردانی فنی و دوره‌های کاردانی حرفه‌ای برای 31 استان، 215 شهرستان، 908 مرکز آموزشی، 347 رشته صورت می‌گیرد.

ثبت نام برای آزمون دکترا فردا به پایان می‌رسد

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه در مورد مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دکترا گفت: مهلت ثبت نام در این آزمون ساعت 24 فردا (چهارشنبه 26 آذرماه) به پایان می‌رسد.

حسین توکلی در مورد تعداد ثبت نام کنندگان اظهار کرد: تا ساعت هشت صبح امروز (سه شنبه 25 آذرماه) 149 هزار و 100 داوطلب نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند.

وی در پایان تاکید کرد: به کلیه داوطلبان واجد شرایط که تا کنون در این آزمون ثبت نام نکرده‌اند توصیه می‌شود تا مهلت باقی مانده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

آمار بازدید: 1051 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image