ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد امکان ثبت نام فارغ التحصیلان ممتاز در دوره‌های بدون آزمون ارشد آزاد

امکان ثبت نام فارغ التحصیلان ممتاز در دوره‌های بدون آزمون ارشد آزاد

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد از امکان ثبت نام فارغ التحصیلان ممتاز 91 به بعد در دوره های بدون آزمون ارشد آزاد خبرداد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با اعلام این خبرگفت: کلیه فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه آزاد اسلامی از سال 91 می توانند در دوره های بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد ثبت نام کنند.

وی در ادامه افزود: این دسته از داوطلبان برای ثبت نام می بایست به سایت www.azmoon.org مراجعه و 100 رشته محل را انتخاب کنند.

وی درباره شرایط ثبت نام دوره های بدون آزمون اظهار داشت: داوطلبان می بایست معدل کل آنها از 17 به بالا باشد، همچنین متقاضیان باید فارغ التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی باشند و دارای دروس معادلسازی نباشند.

وی همچنین درخصوص تعداد نیمسال ها افزود: تعداد نیمسال ها برای فارغ التحصیلان کارشناسی پیوسته نباید از 8 نیمسال و کارشناسی ناپیوسته نباید از 4 نیمسال بیشتر باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی علوی فاضل درادامه تاکید کرد: متقاضیان درنظر داشته باشند که اطلاعات ارائه شده توسط آنها در زمان ثبت نام از اداره کل فارغ التحصیلان دانشگاه استعلام و تنها در صورت تایید سوابق آنها در آن اداره کل، امکان بهره مندی از پذیرش بدون آزمون را خواهند داشت.

علوی فاضل درخصوص دانشجویانی که در حال تحصیل هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه گزینش برای ممتازین در دو مرحله بهمن و شهریورماه انجام می شود، دانشجویانی که در بهمن ماه 93 یا تیر ماه 94 فارغ التحصیل شوند به شرط ثبت اطلاعات آنها در اداره کل فارغ التحصیلان امکان بهره مندی از این امتیاز را خواهند داشت.

آمار بازدید: 1197 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image