ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خبرهای جدید از دانشگاه ایرانیان و دانشگاه آزاد اردبیل

خبرهای جدید از دانشگاه ایرانیان و دانشگاه آزاد اردبیل

آغاز به‌کار «مرکز آموزش مجازی دانشگاه ایرانیان» در مقاطع ارشد و دکتری


دانشگاه ایرانیان روز دوشنبه در اطلاعیه ای از آغاز بکار «مرکز آموزش مجازی دانشگاه ایرانیان» خبرداد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، در این اطلاعیه که بر روی سایت دانشگاه ایرانیان قرار گرفته، آمده است: « با هدف توسعه آموزش‌های عمومی ودر راستای سیاستهای مصوب، فعالیت آموزشی دانشگاه ایرانیان در فضای مجازی عملیاتی شده است.

مرکز آموزش مجازی دانشگاه ایرانیان با بهره گیری از اساتید مجرب و با سابقه در رشته های گوناگون ودر مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا آغاز بکار کرده است.

علاقمندان برای بهره گیری از آموزشهای مجازی دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان می توانند به نشانی اینترنتی vl.iiu.ac.ir مراجعه نمایند.»

به گزارش ایسنا، این اطلاعیه در حالی منتشر شده که وزارت علوم در 23 شهریور ماه و براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، در اطلاعیه‌ای هرگونه فعالیت دانشگاه ایرانیان را غیرقانونی اعلام کرده بود.
------------------------------


فعالیت دانشگاه آزاد اردبیل با 143 رشته تحصیلی

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از بسترسازی مناسب برای پاسخگویی به متقاضیان ورود به دانشگاه در این واحد دانشگاهی خبر داد.

دکتر مهران داوری بینا معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در گفت و گو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تعداد دانشجویان جدید الورود سالتحصیلی جاری را بیش از 3740 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 1769 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 85 نفر در مقطع دکترای تخصصی و مابقی در رشته‌های کارشناسی و کاردانی پیوسته و ناپیوسته بوده‌اند.

وی ضمن کم نظیر خواندن ثبت نام این تعداد دانشجو در چند سال اخیر، تصریح کرد: این ثبت نام نشان دهنده بستر سازی مناسب برای پاسخگویی به متقاضیان ورود به دانشگاه بوده است.

داوری بینا در خصوص تعداد رشته های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل نیز گفت : بعد از تجمیع پردیس علوم و تحقیقات با واحد اردبیل، تعداد کل رشته های واحد اردبیل به 143 رشته افزایش یافته است که از این میان 21 رشته در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته ، 85 رشته در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ، 41 رشته در مقطع کارشناسی ارشد ، یک رشته در مقطع دکترای حرفه ای و 14 رشته در مقطع دکترای تخصصی می باشد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل خاطرنشان کرد : در سالتحصیلی جاری برای اولین بار در مقطع دکترای تخصصی واحد اردبیل پذیرش دانشجو داشته است.

آمار بازدید: 1071 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image