ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تمهیدات آموزش و پرورش برای سه پایه شدن متوسطه دوم

تمهیدات آموزش و پرورش برای سه پایه شدن متوسطه دوم

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تمهیدات آموزش و پرورش برای سه پایه شدن متوسطه دوم را تشریح و اعلام کرد: امیدواریم تا پایان سال 93، ساختار و جدول مواد درسی را برای پایه‌های دهم، ‌یازدهم و دوازدهم در مقطع دوم متوسطه را مشخص کنیم.


مهندس علی زرافشان در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ درباره روند هدایت تحصیلی و تحقق سیاست‌های توزیع متوازن دانش آموزان در رشته‌های تحصیلی اظهار کرد: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته در سال‌های گذشته استقبال از شاخه کار و دانش و فنی و حرفه‌ای بالا رفته است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سال تحصیلی 93-94 آخرین سالی است که دانش آموزان در نظام آموزشی گذشته تحصیل می‌کنند، سیاست خود را بر کیفیت بخشی مدارس فنی و حرفه‌ای متمرکز کرده‌ایم.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سال آینده پایه اول متوسطه دوم را نداریم و ساختار به صورت 6-3-3 درخواهد آمد عنوان کرد: بر این اساس سال آینده هدایت تحصیلی درون پایه‌ای در متوسطه دوم انجام نمی‌شود و دانش آموزان پایه نهم که به متوسطه اول منتقل شده باید برای هدایت تحصیلی اقدام کنند.

زرافشان اعلام کرد: اکنون در حال کار بر روی ساختار دوره دوم متوسطه هستیم و امیدواریم تا پایان سال 93، ساختار و جدول مواد درسی را برای پایه‌های دهم، ‌یازدهم و دوازدهم مشخص کنیم. در آن زمان است که می‌توان گفت روند هدایت تحصیلی جدید چگونه خواهد بود و ترکیب دانش آموزان چگونه می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس جدول زمانبندی سال 94 را به تولید محتوای آموزشی اختصاص می‌دهیم. اکنون کارهای کارشناسی انجام شده و باید در جلسات تصمیم گیری در سطح کلان وزارتی نهایی شود.

آمار بازدید: 383 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image