ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد زمان دقیق آغاز ثبت نام آزمون ارشد 94

زمان دقیق آغاز ثبت نام آزمون ارشد 94

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام آزمون ارشد ناپیوسته 94 بدون تغییرات خاصی نسبت به سال گذشته، از ساعت 20 شنبه 17 آبان ماه آغاز می‌شود.


دکتر توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس دانشگاهی ایسنا، با تاکید بر اینکه ثبت نام برای شرکت در این آزمون منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org صورت می‌پذیرد افزود: کلیه داوطلبان ضرورت دارد تا در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و تهیه مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام به سایت سازمان مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام اینترنتی است داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با پرداخت 250 هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام برای ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان گفت: بر اساس برنامه زمانی مشخص شده این آزمون در صبح و عصر چهارشنبه 15، پنج شنبه 16 و جمعه 17 بهمن ماه 93 برگزار خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: تغییراتی در مراحل اجرایی آزمون کارشناسی ارشد سال 94 نسبت به سال گذشته نداریم و مثل سال گذشته رشته‌های دانشگاهی تعریف شده، گرایش‌ها مشخص و ضرایب دروس تعریف شده است.

توکلی در ادامه افزود: سعی می‌کنیم دفترچه راهنمای ثبت نام چند ساعت قبل از آغاز ثبت نام روی سایت سازمان سنجش قرار گیرد.

به گفته وی داوطلبان از ساعت 20 روز شنبه 17 تا پایان روز یکشنبه 25 آبان ماه می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

توکلی تاکید کرد: هر داوطلب می‌تواند با توجه به شرایط و ضوابط درج شده در دفترچه رشته‌های خود را انتخاب کند و مثل سال گذشته به داوطلب اجازه داده شده از رشته‌های شناور به عنوان کدرشته دوم انتخاب کند.
----------------------------------------------

آغاز ثبت نام آزمون كارشناسي ارشد 94 از شنبه/ جزئیات شرکت در بيستمین المپياد دانشجويي

ثبت نام در آزمون ورودي تحصيلات تكميلي (دوره‌هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته داخل) سال 1394 و المپياد علمي دانشجويي كشور منحصراً بصورت اينترنتي از روز شنبه 17 آبان آغاز می شود و تا ساعت 24 روز يكشنبه 25 آبان ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، شرايط و ضوابط ، تاريخ و نحوه ثبت نام در آزمون ورودي تحصيلات تكميلي (دوره‌هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته داخل) سال 1394 و دوره بيستم المپياد علمي دانشجويي كشور از سوی سازمان سنجش اعلام شد.

علاقمندان به تحصيل در دوره هاي تحصيلات تكميلي باید ضمن اطلاع از شرايط عمومي و اختصاصي، مقررات وظيفه عمومي، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غير ايراني و توضيحات مربوط به سهميه رزمندگان و ايثارگران در صورتي كه داراي شرايط مذكور باشند به عنوان داوطلب مقطع كارشناسي ارشد حداكثر در دو رشته امتحاني (رشته امتحاني اول و رشته امتحاني دوم طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنماي آزمون) متقاضي شوند.

داوطلبان می توانند به وسيله كارت‌هاي بانكي عضو شبكه شتاب كه پرداخت الكترونيكي آنها فعال است با مراجعه به سايت سازمان و پرداخت مبلغ 250 هزار ريال به عنوان وجه ثبت‌نام شركت در آزمون يك كدرشته امتحاني، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

داوطلباني كه علاوه بر رشته‌ انتخابي‌ يا امتحاني‌ اصلي (رشته‌ اول‌) علاقه‌مند به‌ شركت در رشته‌ امتحاني‌ دوم ‌هستند، ضرورت‌ دارد كه‌ كدرشته‌ امتحاني دوم را نيز در بند مربوط در تقاضانامه درج ‌کنند. اين دسته از داوطلبان باید براي رشته امتحاني‌ دوم يك‌ كارت اعتباري ديگر ، به مبلغ 250 هزار ريال علاوه بر كارت اعتباري اول خريداري کنند.

داوطلباني كه متقاضي ثبت‌نام و شركت در آزمون كدرشته‌هاي امتحاني (اصلي و شناور) هستند و علاقمند به شركت در گزينش رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه پيام نور و مؤسسات آموزش عالي غيردولتي و غيرانتفاعي هستند، لازم است علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ 80 هزار ريال ديگر نيز براي دوره‌هاي مذكور، براي اعلام علاقمندي اقدام کنند.

زمان توزيع كارت اينترنتي و محل آزمون:

بر اساس برنامه زماني پيش بيني شده آزمون تحصيلات تكميل 1394 در روزهاي چهارشنبه ،پنجشنبه و جمعه در تاریخ های 15، 16 و 17 بهمن ماه 93 برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است از روز يكشنبه 12 بهمن ماه تا روز سه شنبه 14 بهمن ماه با مراجعه به پايگاه اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور نسبت به تهيه پرينت كارت و راهنماي شركت در آزمون اقدام کنند.

محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در تقاضانامه تعيين می شود و لازم است داوطلبان با مراجعه به جدول شماره 2 دفترچه راهنماي ثبت‌نام و درج كد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت نام اقدام کنند.

المپياد علمي‌ دانشجويي‌ كشور:

داوطلبان مي توانند همزمان ‌با برگزاري‌ امتحانات‌ آزمون ‌ورودي تحصيلات‌ تكميلي (دوره‌هاي ‌كارشناسي ‌ارشد ناپيوسته ‌داخل‌) سال 1394، در اولين ‌مرحله آزمون المپياد علمي دانشجويي‌ كشور بر اساس شرايط و ضوابط مندرج در صفحه 8 دفترچه راهنما در آزمون شركت کنند.

به داوطلبان توصيه مي‌شود در انتخاب كدرشته‌هاي امتحاني (اول و دوم) و همچنين شهرستان محل حوزه امتحاني خود دقت کنند پس از دريافت كد پيگيري 14 رقمي در اين خصوص به درخواست‌هاي داوطلبان مبني بر اصلاح و يا جابجايي ترتيب اثر داده نخواهد شد.

كليه‌ فارغ‌التحصيلاني‌ كه‌ مقطع‌ كارشناسي‌ ارشد خود را به‌ پايان‌ رسانيده‌اند و از لحاظ نظام وظيفه منعي ندارند، در صورت‌ تمايل‌ به ‌شركت‌ در رشته‌ ديگري‌ به‌ جز رشته‌ فارغ‌التحصيلي‌، لازم‌ است‌ نسبت‌ به‌ تكميل‌ تقاضانامه‌ بر اساس‌ مقطع‌ كارشناسي‌ اقدام‌ کنند. ضمن اينكه لازم است به تذكر مندرج در دفترچه راهنماي شركت در آزمون توجه کنند.

كليه كسانيكه به عنوان دانشجوي مقطع كارشناسي ارشد مشغول به تحصيل هستند مجاز به شركت دراين آزمون نخواهند بود.

آمار بازدید: 690 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image