ارتباط مستقیم با 30554 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد تعداد دانشجویان دانشگاه آزد اسلامی زنجان

تعداد دانشجویان دانشگاه آزد اسلامی زنجان

تحصیل 13 هزار دانشجو در دانشگاه آزد اسلامی زنجان


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان از تحصیل 13 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان خبر داد.

یدالله رجائی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به تاریخچه راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان اظهار داشت: این دانشگاه با فعالیت‌های گسترده‌ای به این جایگاه دست یافته است.

وی با اشاره به اینکه در سال 71 فاز نخست سایت علامه طباطبایی این دانشگاه رسما آغاز به کار کرد، یادآور شد: به تدریج فازهای دوم و سوم این سایت احداث شد.

*دانشگاه آزاد اسلامی زنجان جامع نوع الف است

این مسئول با بیان اینکه با خرید 40 هکتار زمین، سایت امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان احداث شد، تصریح کرد: امروز این دانشگاه به عنوان دانشگاه جامع نوع الف در کشور مطرح است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با اشاره به اینکه مدرک این دانشگاه در کشورهای مختلف دارای ارزش است، یادآور شد: در حال حاضر دانشجویان این دانشگاه سرآمد در نظام آموزشی هستند.

رجائی با اشاره به اینکه در حال حاضر 131 هزار متر مربع ساختمان مسقف این دانشگاه در زنجان محسوب می‌شود، ادامه داد: 5 هزار دانشجو در سایت علامه طباطبایی و 8 هزار و 300 دانشجو نیز در سایت امام (ره) این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه در مجموع 13 هزار و 300 نفر در این دانشگاه در حال تحصیل هستند، تصریح کرد: خدمات لازم به دانشجویان ارائه می‌شود.

این مسئول با اشاره به پیشرفت 90 درصدی سلف سرویس سایت امام خمینی (ره) این دانشگاه افزود: به زودی این سلف به بهره‌برداری می‌رسد.

*بهره‌برداری از مجموعه ورزشی سایت امام دانشگاه آزاد زنجان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان از احداث مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در سایت امام خبر داد و افزود: این سالن با سه سالن کوچک با اعتبار یک میلیارد تومان به بهره‌برداری می رسد.

رجائی با اشاره به اینکه ساختمان اداری این سایت نیز در آینده احداث می‌شود، بیان داشت: فضای سبز و درختکاری این مجموعه نیز گسترش می‌یابد.

وی توصیه‌هایی نیز به دانشجویان جدید الورود این دانشگاه داشت و بر ضرورت همکاری دو جانبه دانشجویان و کارکنان و اساتید برای ارتقای سطح علمی دانشگاه تاکید کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه توجه به کار علمی و ارتقای دانش باید مورد توجه دانشجویان باشد، خاطرنشان کرد: باید از فرصت علم‌آموزی به نحو مطلوبی استفاده شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان اظهار امیدواری کرد، انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان به عنوان مرکز تعلیم و تربیت برای دانشجویان و خانواده‌های آنان را مایه خیر و برکت باشد.

آمار بازدید: 349 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image