ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار زبان آموزش زبان چینی در دانشگاه مازندران

آموزش زبان چینی در دانشگاه مازندران

رئیس دانشگاه مازندران گفت: در صورت همکاری طرف چینی، آموزش زبان چینی در دوره‌های کوتاه‌مدت از طریق مرکز آموزش‌های آزاد دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، حجت‌الاسلام علی‌اصغر آقمشهدی در دیدار با اعضای دانشگاه گوآنژو چین در دانشگاه مازندران اظهار داشت: دانشگاه مازندران به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی استان، دارای 12هزار دانشجو و شامل 12 دانشکده است که غیر از گروه کشاورزی بقیه رشته‌ها در این دانشگاه وجود دارد.

وی افزود: امروزه کشورهای جهان نمی‌توانند دور خودشان را دیوار بکشند بلکه نیاز به ارتباط با سایر کشورها دارند این امر در تمام جنبه‌های زندگی بشری وجود دارد.

رئیس بزرگترین دانشگاه مازندران با اشاره با اینکه دانشگاه‌ها به عنوان جزئی از جامعه بشری نیاز به ارتباط با دانشگاه‌های سایر کشورها دارند، اذعان داشت: دانشگاه مازندران از داشتن روابط با دانشگاه‌های سایر کشورها استقبال می‌کند.

آقمشهدی با اشاره به سفر به آستراخان روسیه گفت: حدود یک‌ماه قبل در اجلاس روسای دانشگاه‌های حاشیه دریا خزر در روسیه حضور داشتیم که نتیجه این دیدار، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه‌های عضو بوده است.

وی تصریح کرد: ما از داشتن ارتباط با دانشگاه گوانژو نیز استقبال می‌کنیم و امیدواریم دیدار شما از این دانشگاه نتایج و دستاوردهای خوبی را برای هر دو دانشگاه به همراه داشته باشد.

آقمشهدی در ادامه برای برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت آموزش زبان فارسی برای دانشجویان چینی در فصل تابستان اعلام آمادگی کرد و افزود: آمادگی داریم در صورت همکاری طرف چینی، آموزش زبان چینی را نیز در دوره‌های کوتاه‌مدت از طریق مرکز آموزش‌های آزاد دانشگاه برگزار کنیم.

آمار بازدید: 780 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image