ارتباط مستقیم با 30600 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه درخشش دانشجوی دانشگاه یزد در کنفرانس بین‌المللی نانو

درخشش دانشجوی دانشگاه یزد در کنفرانس بین‌المللی نانو

در پنجمین کنفرانس بین‌المللی علوم و فناوری نانو که در دانشگاه تربیت مدرس با حضور بیش از 800 پژوهشگر حوزه نانو برگزار شد، مقاله دانشجوی کارشناسی ارشد گروه پژوهشی فوتونیک دانشگاه یزد به عنوان یکی از دو مقاله برتر شناخته شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی دانشگاه یزد، عضو هیئت علمی دانشکده فیزیک دانشگاه یزد اظهار داشت: در این کنفرانس حدود 100 مقاله شفاهی و بیش از یک‌هزار مقاله به صورت پوستر در زمینه‌های مختلف نانو شیمی، نانو مواد، نانو بیولوژی، نانو داروها، نانو فیزیک و الکترونیک و نانو محاسبات ارائه شد.

عباس بهجت افزود: مقاله علی کریمی‌زارچی و همکاران وی از دانشجویان گروه پژوهشی فوتونیک دانشکده فیزیک به عنوان یکی از دو مقاله برتر در زمینه نانو فیزیک و یکی از 16 مقاله برتر کنفرانس برگزیده شد.

وی عنوان کرد: همچنین در مراسم اختتامیه کنفرانس از سوی دبیرخانه این کنفرانس و دبیر انجمن نانو فناوری ایران لوح سپاس به همراه جایزه ویژه به وی اعطا شد.

بهجت با اشاره به اینکه پژوهشگران دانشگاه یزد در این کنفرانس بین‌المللی هفت مقاله ارائه کردند، افزود: پنج مقاله ارائه شده حاصل دستاوردهای گروه پژوهشی فوتونیک مرکز تحقیقات مهندسی دانشگاه مستقر در دانشکده فیزیک و دو مقاله دیگر از سوی گروه شیمی ارائه شد.

آمار بازدید: 406 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image