ارتباط مستقیم با 30601 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی جزئیات آزمون پذیرش دستیاری دندانپزشکی سال 94

جزئیات آزمون پذیرش دستیاری دندانپزشکی سال 94

جزئیات آزمون پذیرش دستیاری دندانپزشکی سال 94 اعلام شد/ آغاز ثبت نام در اسفندماه

بیست و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی سال 94 به صورت متمرکز در چند دانشگاه علوم پزشکی کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام آزمون در اسفندماه 93 به صورت اینترنتی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می گیرد و آزمون در اواخر خردادماه 94 برگزار خواهد شد.

تمامی داوطلبان شرکت در آزمون باید علاوه بر دارا بودن شرایط شرکت در آزمون باید یکی از گواهی های اعلام شده در اطلاعیه ثبت نام را نیز ارائه کنند. در غیر این صورت مجاز به شرکت در آزمون نیستند.

گواهی پایان خدمات موضوع قانون خدمات پزشکان و پیراپزشکان (طرح نیروی انسانی)، گواهی طرح نیروی انسانی (گواهی معافیت از طرح یا انجام طرح)، گواهی فارغ التحصیلان در حال انجام خدمت مربوط به قانون خدمات پزشکان و پیراپزشکان و یا نظام وظیفه، ارائه گواهی اشتغال مبنی بر انجام خدمات دندانپزشکی به مدت دو سال با تایید معاونت های دانشگاه های علوم پزشکی از جمله این گواهی ها است.

دانشجویان استعداد درخشان و سایر دانشجویان سال آخر می توانند با مراجعه به اطلاعیه از جزئیات امکان ادامه تحصیل در این دوره مطلع شوند.

تمامی استفاده کنندگان از سهمیه های پذیرش بومی، رزمنده و یا غیره باید مدارک مربوط به سهمیه و نوع پذیرش را پیش از ثبت نام آماده کرده و در زمان مقرر ارسال کنند.

آمار بازدید: 708 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image