ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار پذیرش بدون کنکور ثبت نام بدون آزمون رشته های کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون آزمون رشته های کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد

سامانه ثبت‌نام رشته‌های کاردانی و کارشناسی بدون آزمون باز است


معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: سایت معاونت سنجش و پذیرش برای ثبت‌نام بهمن ماه رشته‌های کاردانی پیوسته، ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته باز است و داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مجتبی علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: سایت معاونت سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.org برای ثبت‌نام بهمن ماه رشته‌های کاردانی پیوسته، ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته باز است و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به آن نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

علوی فاضل این اقدام را در راستای ایجاد تسهیلات برای داوطلبان عنوان کرد و گفت: برای آنکه متقاضیان به تحصیل در این مقاطع بتوانند با فراغ بال و آسایش و بدون هیچ عجله و شتابی انتخاب رشته کنند، معاونت سنجش و پذیرش برآن شد که این سایت تا نیمسال دوم برای ثبت‌نام باز بماند.

معاون سنجش و پذیرش در ادامه خاطرنشان کرد: هر داوطلب مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته می‌تواند با مراجعه به سایت، 10 رشته/محل را براساس علاقه انتخاب و در سایت ثبت کند.

وی در مورد زمان اعلام نتایج پذیرفته شدگان رشته‌های بدون آزمون کارشناسی پیوسته و ناپیوسته گفت: نتایج این مرحله در دی ماه اعلام می‌شود و پذیرفته شدگان می‌توانند در بهمن ماه در واحدهای پذیرفته شده ادامه تحصیل دهند.

علوی فاضل در رابطه با رشته‌های کاردانی پیوسته و ناپیوسته گفت: داوطلبان این مقاطع می‌توانند با مراجعه به سایت در یک واحد دانشگاهی مورد علاقه خود ثبت‌نام کرده سپس با تهیه یک نسخه چاپی از ثبت‌نام در سایت معاونت سنجش و پذیرش، پس از 24 ساعت به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه کنند.

شایان ذکر است، آغاز به تحصیل این دسته از متقاضیان نیز از نیمسال دوم سال تحصیلی 93-94 است.
----------------------------------------------------------------------

سامانه ثبت نام بدون آزمون رشته های کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد فعال شد
معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد از فعال شدن سامانه ثبت نام رشته های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته باز ماندن این سایت تا نیمسال دوم، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی علوی فاضل در این باره، گفت: سایت معاونت سنجش و پذیرش به آدرس www.azmoon.org برای ثبت نام بهمن ماه رشته های کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته باز است و داوطلبان می توانند با مراجعه به آن نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی اظهار داشت: برای آنکه متقاضیان به تحصیل در این مقاطع بتوانند بدون هیچ عجله و شتابی انتخاب رشته کنند، این سایت تا نیمسال دوم برای ثبت نام فعال می ماند.

به گفته معاون دانشگاه آزاد، هر داوطلب مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته می تواند با مراجعه به سایت، 10 رشته/محل را بر اساس علاقه انتخاب و در سایت ثبت کند.

علوی فاضل در مورد زمان اعلام نتایج پذیرفته شدگان رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، گفت: نتایج این مرحله در دی ماه اعلام خواهد شد و پذیرفته شدگان می توانند در بهمن ماه در واحدهای پذیرفته شده ادامه تحصیل دهند.

علوی فاضل در خصوص رشته های کاردانی پیوسته و ناپیوسته، اظهار داشت: داوطلبان این مقاطع می توانند با مراجعه به سایت در یک واحد دانشگاهی مورد علاقه خود ثبت نام کرده، سپس با تهیه یک نسخه چاپی از ثبت نام در سایت معاونت سنجش و پذیرش، پس از 24 ساعت به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه کنند. آغاز به تحصیل این دسته از متقاضیان نیز از نیمسال دوم سال تحصیلی 93-94 خواهد بود.

آمار بازدید: 4404 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
پوستینی يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹

سایت باز نیست لطفا اطلاع رسانی کنید