ارتباط مستقیم با 30548 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تبدیل علم به ثروت با استفاده از علوم بین‌رشته‌ای

تبدیل علم به ثروت با استفاده از علوم بین‌رشته‌ای

مدیر گروه بیوفیزیک و بیوشیمی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با اشاره به اینکه علوم بین‌رشته‌ای جزو علوم کاربردی هستند، گفت: هدف از تشکیل این گروه علمی تبدیل علم به ثروت است.


به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، جمشید خان‌چمنی در مراسم اولین سالگرد تاسیس گروه بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با اشاره به اینکه این دانشگاه به عنوان قطب بیوفیزیک و بیوشیمی کشور شناخته شده، عنوان کرد: بیش از 70 مقاله بین‌المللی ISI با کیفیت و کتاب‌های دانشگاهی متعدد توسط دانشجویان گروه بیوفیزیک و بیوشیمی این دانشگاه به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه «گروه بیوفیزیک و بیوشیمی این دانشگاه به عنوان اولین علوم بین‌رشته‌ای در شاخه علوم پایه در کشور پایه‌ریزی شده» خاطرنشان کرد: 26 دانشجو در مقطع دکتری در دانشگاه‌های معتبر داخلی و بین‌المللی فارغ‌التحصیل شده و با ارائه الگوهای نوین در شاخه تخصصی بیوفیزیک، مورد تائید استادان بنام خارج از کشور شده‌اند.

خان‌چمنی با اشاره به اینکه دانشجویان این گروه چند اختراع ملی و بین‌المللی را به ثبت رسانده‌اند، تصریح کرد: در حال حاضر 583 دانشجو کارشناسی بیوشیمی و بیوفیزیک و 131 دانشجو کارشناسی ارشد بیوفیزیک در این گروه در حال تحصیل در این گروه هستند.

مدیرگروه بیوفیزیک و بیوشیمی دانشگاه آزاد مشهد ادامه داد: علوم بین‌رشته‌ای، در قرن اخیر منشاء توجهات جهانی شده است؛ این علوم علاوه بر پاسخ‌گویی به نیازهای علم و صنعت، سرعت رشد علم و فناوری را ابه نحو چشمگیری افزایش می‌دهد.

وی افزود: علوم بین‌رشته‌ای راهی میانبر برای رسیدن به نوآوری و بومی کردن فناوری‌های وارداتی است.

آمار بازدید: 191 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image