ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اخبار جدید دانشگاه فرهنگیان آبان 93

اخبار جدید دانشگاه فرهنگیان آبان 93

دانشگاه فرهنگیان آماده پذیرش 20 رشته ارشد در آینده نزدیک


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان کشور ازآمادگی دانشگاه فرهنگیان برای پذیرش 20 کد رشته کارشناسی ارشد در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تمام فرهنگیان از این ظرفیت می­توانند در راستای توسعه تحصیلات تکمیلی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، نعمت‌الله موسی‌پور ظهر امروز( 30 مهر ماه) در مراسم تودیع معارفه روسای دانشگاه فرهنگیان استان با اشاره به یکم آبان به عنوان روز آمار و برنامه‌ریزی تصریح کرد: آمار و برنامه‌ریزی لازمه توسعه کشور است؛ اما در حال حاضر در جامعه آمار صحیحح نداریم و این باعث اخذ تصمیمات ناصحیح می‌شود.

وی به وجود فقر آمار در دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و گفت: علی رغم مشخص بودن تعداد دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان، آمار ده­ها پدیده دانشجویی نامشخص است.

وی اضافه کرد: تعداد پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان را می‌دانیم، اما آماری از وضعیت این مجموعه‌ها نداریم و این عوامل سبب می‌شود که در موقع تصمیم‌گیری نتوانیم تصمیم درست بگیریم.

تاکنون برنامه جامعی در خصوص دانشگاه فرهنگیان نداریم

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان کشور با اشاره به گذشت چندین سال از تاسیس دانشگاه فرهنگیان گفت: تاکنون برنامه جامعی در خصوص دانشگاه فرهنگیان نداریم.

موسی‌پور ادامه داد: در دانشگاه فرهنگیان تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا برنامه‌ای راهبردی برای افق 1404 تنظیم کنیم و برآن اساس برنامه‌های توسعه‌ای دانشگاه را دنبال کنیم .

وی با اشاره به اینکه در برنامه محوری دانشگاه فرهنگیان باید بحث ارتقای کیفیت آموزشی مطرح باشد، گفت: براساس یک برنامه همه جانبه و گسترده باید اهداف دانشگاه فرهنگیان دنبال شود.

تحصیل 1500 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان کشور ادامه داد: در دانشگاه فرهنگیان پیش‌بینی کرده‌ایم که علاوه بر تربیت نیروی انسانی که در دانشگاه‌ها انجام می‌شود در راستای توسعه توان معلمان دوره‌های کارشناسی ارشد و بهسازی منابع انسانی برای مدیران و معلمان مورد توجه قرار گیرد.

موسی‌پور اظهارکرد: دانشگاه فرهنگیان هم اکنون در قالب هشت واحد آموزشی و یک واحد دانشگاهی فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در هشت واحد دانشگاه 55 هزار دانشجو در مقطع کارشناسی پیوسته و 25 هزار نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته تحصیل می‌کنند.
----------------------------------------------------------

تحصیل 80 هزار دانشجو در مجموعه دانشگاه فرهنگیان

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان از تحصیل 80 هزار دانشجو در مجموعه دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، نعمت‌الله موسی‌پور ظهر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرستان پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان، در سال 1390 با تجمیع تمامی مراکز تربیت معلم سراسر کشور تأسیس شده است.

وی تصریح کرد: هدف از تاسیس و راه‌اندازی این دانشگاه تأمین، تربیت و توانمندسازی معلمان و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش در کشور بوده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان کشور افزود: در حال حاضر 98 واحد دانشگاهی فرهنگیان در سطح کشور به کار آموزشی می‌پردازند.

موسی‌پور ادامه داد: همچنین یک واحد دانشگاهی وجود دارد که کار تربیت دانشجو را بر عهده ندارد بلکه در زمینه ارائه آموزش‌های ضمن خدمت فعالیت داشته و بیشتر به آموزش مدیران و استادان می‌پردازد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 80 هزار دانشجو در مجموعه دانشگاه فرهنگیان سطح کشور مشغول فراگیری آموزش هستند، گفت: از این تعداد 55 هزار نفر دانشجوی مقطع کارشناسی پیوسته و 25 هزار نفر نیز دانشجوی مقطع کارشناسی ناپیوسته هستند.

اخذ مجوز 20 رشته مقطع کارشناسی ارشد توسط دانشگاه فرهنگیان

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان کشور یادآور شد: از مهر ماه امسال دانشگاه فرهنگیان در دو محل در مرکز تهران در دو رشته جدید علوم قرآنی و حدیث و تربیت بدنی در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو جذب کرده است.

موسی‌پور اضافه کرد: همچنین مجوز راه‌اندازی بیش از 20 رشته دانشگاهی دیگر نیز توسط هیئت امنای دانشگاه اخذ شده و به زودی دانشجو پذیرش خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان دانشگاهی ماموریت‌گرا است، افزود: این مجموعه نیازهای خاص و عام آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی را پاسخ داده و در تربیت معلم، مدیر، مشاور و کارشناس می‌کوشد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان کشور یادآور شد: بومی‌گزینی یکی از سیاست‌های این دانشگاه بوده است که بر مبنای نیازهای امروزی آموزش و پرورش تلاش می‌کند.

موسی‌پور افزود: در حال حاضر این دانشگاه دارای شرایط خوبی برای تحصیل‌کردگان دارای توان ویژه است و ورود به این دانشگاه شرایط و الزامات خاص خودش را داراست.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان کشور از جذب دانشجو در رشته علوم قرآن و حدیث و تریبت بدنی از ابتدای مهر امسال خبر داد و افزود: در حال حاضر پذیرش دانشجو در این رشته‌ها در تمام دانشگاه‌های کشور وجود ندارد.

موسی‌پور ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان در آینده بیش از 20 رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد پذیرش دانشجو دارد که تمام فرهنگیان می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

وی اظهارکرد: 1500 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی تحصیل می‌کنند.

آمار بازدید: 642 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image