ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد

ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسدآباد از ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: در راستای ایجاد شرکت‌ها 12 درصد از درآمدهای دانشگاه آزاد اسدآباد به جز شهریه باید از طریق این شرکت‌ها تأمین شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، ایرج حیدری پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از دانشجویان ممتاز دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد با اشاره به جایگاه دانشجو در نظام جمهوری اسلامی، اظهار داشت: یکی از رسالت‌های مهم دانشجویان، حضور فعالانه در عرصه‌های علمی و معرفتی است.

وی با تأکید بر اینکه پیشرفت و رشد جامعه مستلزم تلاش دانشجویان در عرصه‌های مختلف علمی است، تصریح کرد: باید آموختن درس و دانش در دانشگاه‌ها به صورتی نهادینه شود که موجب تقویت جایگاه علم باشد.

رئیس دانشگاه آزاد واحد اسدآباد در ادامه با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) در اوایل پیروزی انقلاب در خصوص دانشجویان، گفت: ایشان فرمودند که جوانان و دانشجویان امیدهای این انقلاب هستند.

وی احترام متقابل بین دانشجو و استاد را در دانشگاه تأکید کرد و گفت: آداب اخلاقی و احترام متقابل بین دانشجویان و اساتید در سطح دانشگاه باید رعایت شود چرا که این مهم از ضروریات اخلاق‌محوری است.

حیدری در ادامه با بیان اینکه دانشگاه آزاد در سطح کشور یکی از مراکز آموزش عالی محسوب می‌شود، افزود: یکی از رویکردهای امروز این دانشگاه حرکت به سمت تحصیلات تکمیلی است که ما نیز به دنبال افزایش رشته در مقطع بالاتر هستیم.

وی ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد را یکی از برنامه‌های پیش رو خواند و افزود: در راستای ایجاد شرکت‌ها 12 درصد از درآمدهای دانشگاه آزاد اسدآباد به جز شهریه باید از طریق این شرکت‌ها تأمین شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد از افزایش 275 نفر دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد خبر داد و افزود: هم اکنون این دانشگاه یک هزار و 450 نفر دانشجو دارد.

وی از افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در سال آینده به تعداد یک هزار و 700 نفر خبر داد و گفت: امسال با اخذ موافقت‌نامه در هفت رشته به تعداد رشته‌های موجود اضافه خواهیم کرد.

مسئول فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد نیز با بیان اینکه دانشگاه انسان‌ساز است، اظهار کرد: باید دانشجویان در جامعه اسلامی با احترام به مقام شهدا و انقلاب معرفت و دانش را فرا بگیرند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر شمس با اشاره به ایجاد کانون‌های مختلف در دانشگاه آزاد اسدآباد، گفت: از جمله این کانون‌ها قرآن و عترت، محدویت، هلال احمر و بسیج دانشجویی است.

وی از برگزاری مسابقات قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسدآباد خبر داد و گفت: این آزمون به صورت شفاهی است که دانشجویان علاقمند می‌توانند ثبت‌ نام کنند.

در پایان این مراسم از دانشجویان ممتاز دانشگاه آزاد واحد اسدآباد در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی و قرآنی با لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

آمار بازدید: 233 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image