ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد راه‎اندازی رشته‎های پزشکی در دانشگاه آزاد خرم‎آباد

راه‎اندازی رشته‎های پزشکی در دانشگاه آزاد خرم‎آباد

معاون هماهنگی دانشگاه‎های آزاد لرستان گفت: دورنمای ما راه‎اندازی رشته‎های پزشکی در واحد خرم‎آباد است.


بهروز دوستی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، افزود: دانشگاه‎های آزاد لرستان از لحاظ کمی و کیفی وضعیت بسیار خوبی داشته و سعی ما بر جذب هیئت علمی قوی و امکانات آزمایشگاهی و... برای رشد سریع این واحدها و مراکز آموزشی است.

وی بیان کرد: ما خود را مکلف می‎دانیم که به یک نتیجه درخور و شایسته برای جهش‎های علمی در دانشگاه‎های آزاد لرستان برسیم.

دوستی با اشاره به رشته‎های پزشکی تصویب شده در دانشگاه‎های آزاد لرستان، اظهار کرد: دانشگاه واحد بروجرد در این حوزه پیشتاز بوده و در سطح کشور فعالیت‎های خوبی انجام داده است که این موفقیت تا حد زیادی مدیون مدیریت آقای سیف است.

معاون هماهنگی دانشگاه‎های آزاد لرستان اضافه کرد: رشته دندان‎پزشکی واحد بروجرد از سال گذشته دانشجو پذیرش کرده و تجهیزات پزشکی آن در سطح کشور بی‎نظیر است که رسانه‎های استان باید این موفقیت را به خوبی منعکس کنند.

وی اظهار کرد: همچنین رشته داروسازی واحد بروجرد به تصویب رسیده و به زودی راه‎اندازی و دایر خواهد شد.

دوستی با بیان اینکه رشته‎های پیراپزشکی در دانشگاه آزاد بروجرد سابقه موفقی داشته‎اند، افزود: با این وجود متأسفانه در مرکز استان خلأهایی در حوزه رشته‎های پزشکی و پیراپزشکی احساس می‎شود که دورنمای اقدامات ما راه‎اندازی این رشته‎ها در آینده‎ای نزدیک است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه یک شبه نمی‎توان رشته‎های پزشکی و پیراپزشکی را در واحد خرم‎آباد راه‎ا‎ندازی کرد، تصریح کرد: البته رشته پرستاری و فوریت پزشکی بهمن ماه سال جاری در این واحد راه‎اندازی خواهد شد و شرایط خوبی از لحاظ جذب هیئت علمی، تجهیز کتابخانه، آزمایشگاه‎ها و... برای جذب دانشجو در این رشته‎ها صورت گرفته است.

معاون هماهنگی دانشگاه‎های آزاد لرستان یادآور شد: برای جذب دانشجو در رشته‎های پرستاری و فوریت‎های پزشکی با سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه‎ علوم پزشکی توافقاتی جهت در اختیار گذاشتن نیروی انسانی، بیمارستان‎ها و... صورت گرفته است.

وی با تأکید بر توسعه رشته‎های پزشکی در لرستان، خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که عقب‎ماندگی‎های گذشته را در این حوزه جبران کنیم تا در کنار راه‎اندازی چنین رشته‎هایی، استان نیز پیشرفت کند.

دوستی گفت: در حال حاضر رشته پرستاری دانشگاه آزاد دورود راه‎اندازی شده و دانشجویان این رشته با مشکل خاصی از نظر فضای آموزشی و امکانات آزمایشگاهی و... مواجه نیستند.

آمار بازدید: 400 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image