ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی دانشکده پرستاری جوین شرایط جذب دانشجو را ندارد

دانشکده پرستاری جوین شرایط جذب دانشجو را ندارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: دانشکده پرستاری جوین شرایط لازم برای تربیت دانشجو در سال تحصیلی جدید را ندارد.

خبرگزاری فارس: دانشکده پرستاری جوین شرایط جذب دانشجو را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، علیرضا مسلم ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از 2 سال گذشته به به دنبال کسب مجوزی برای راه‌اندازی دانشکده دندانپزشکی بوده است، اظهار داشت: براساس طرح آمایش و نیازسنجی که توسط شورای گسترش صورت گرفت برخی مراکز مانند سبزوار شرایط پذیرش و تربیت دانشجو را نداشته و برخی مراکز نیز که این شرایط را داشتند به دلیل استقبال کم دانشجویان مجبور به تعطیلی شده‌اند.

وی افزود: طرح احداث دانشکده دندانپزشکی در شورای گسترش مطرح شد که متاسفانه به دلایلی طرح مورد استقبال قرار نگرفت و با احداث دانشکده دندانپزشکی موافقت نشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اینکه رشته‌های پروتز دهان و دندان به سبزوار اختصاص داده می‌شود، گفت: در این زمینه آزمایشگاه پروتز دهان و دندان دانشگاه فعال نبود که با اختصاص 300 میلیون تومان این بخش راه‌اندازی و فعال شده است.

مسلم در زمینه دانشکده پرستاری جوین نیز گفت: این دانشکده دارای مجوز از شورای گسترش است که با وجود داشتن مجوز هنوز رشته‌ای برای تحصیل دانشجویان به آن اختصاص داده نشده و به دلیل اینکه دانشکده دارای محلی برای استقرار نیز نبود از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی سبزوار اعتباری برای ساخت و بهسازی ساختمانی در محل شبکه بهداشت این شهرستان جوین تخصیص داده شده است.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به دنبال کسب مجوز رشته برای دانشکده پرستاری جوین است، گفت: امیدوار هستیم عملیات عمرانی ساخت محل دانشکده به زودی به پایان برسد و در سال تحصیلی آینده نیز با کسب مجوز از شورای گسترش پذیرای دانشجو در دانشکده پرستاری جوین باشیم.

آمار بازدید: 1169 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image