ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی اعلام اسامی پذیرفته شدگان بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته

اعلام اسامی پذیرفته شدگان بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته

اسامی پذیرفته شدگان بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته اعلام شد

نتايج متقاضيان پذيرفته شده بدون آزمون ورودي در مقطع كارشناسي ناپيوسته سال تحصيلي 94ـ93 از سوی سازمان سنجش اعلام شد و پذیرفته شدگان می توانند برای ثبت نام در دانشگاه ها اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، فهرست اسامي پذيرفته شدگان نهايي متقاضي استفاده از آيين‌نامه ارائه تسهيلات به برگزيدگان علمي براي ورود به دوره‌هاي تحصيلي بالاتر در مقطع كارشناسي‌ناپيوسته از طريق پرتال سازمان سنجش به دانشگاه‌هاي محل قبولي اعلام شد.

داوطلبانی كه نام آنها در فهرست قبول‌شدگان موجود است مي‌توانند با ارائه مدارک مورد نیاز که در اطلاعیه سازمان سنجش درج شده است براي ثبت‌نام حداكثر تا روز پنجشنبخ 17 مهرماه 93 به دانشگاه محل قبولي مراجعه و فرآيند ثبت‌نام خود را انجام دهند.

پذيرفته شدگان لازم است حداكثر تا تاريخ 31 فروردین ماه 93 فارغ‌التحصيل شوند، بديهي است از ثبت‌نام كساني كه تا این تاريخ فارغ‌التحصيل نمي‌شوند، ممانعت به عمل خواهد آمد.

در هر زمان هرگونه مغايرتي در خصوص وضعيت فرد پذيرفته شده برخلاف آيين‌نامه شماره 22354/و مورخ 2 خردادماه 91 و مصوبات مربوط مشخص شود، ثبت‌نام وي لغو خواهد شد و سازمان و دانشگاه هيچ گونه تعهدي در قبال آن نخواهند داشت.

عدم مراجعه در زمان تعيين شده به منزله انصراف بوده و اين سازمان و دانشگاه محل قبولي هيچگونه مسئوليتي در اين خصوص نخواهند داشت.

آمار بازدید: 2172 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image