ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار روزانه به طور میانگین هفت مدرسه توسط خیرین ساخته می‌شود

روزانه به طور میانگین هفت مدرسه توسط خیرین ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، دکتر سید جواد حسینی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در افتتاحیه مجتمع آموزشی مصلی‌نژاد که در ناحیه سه مشهد برگزار شد در سخنانی سرانه آموزشگاه‌های این استان را سه متر مربع اعلام کرد و افزود: سرانه‌ فضا‌های تربیتی 11 صدم مترمربع است که هر دو با میانگین جهانی فاصله زیادی دارد.


وی ادامه داد: حرکت مدرسه‌سازی به شکل تشکیلاتی از 18 سال گذشته آغاز شده است و از 500 هزار خیر مدرسه‌ساز کشور 2500 خیر در خراسان رضوی مشغول به فعالیت هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: تاکنون 30 درصد از مدارس کشور شامل 97 هزار کلاس درس توسط خیران ساخته شده است و روزانه به طور میانگین هفت مدرسه توسط آنان ساخته می‌شود.

حسینی عنوان کرد: کلید رشد و توسعه جامعه در مدارس است و ما سخت بر این باوریم که هیچ جامعه‌ای از سطح مدارس خود بالاتر نخواهد رفت و مدرسه مثل یک حرارت‌سنج و ترازکننده جامعه عمل می‌کند.

دکتر مصلی نژاد، نیز در این مراسم در سخنانی با تاکید بر اهمیت ساماندهی نیروی انسانی، اظهار کرد: وزیری با 70 سال سن چقدر می‌تواند تاثیر مطلوب در وزارت مربوطه ایجاد کند؟ یا جامعه چقدر از آن استفاده مفید می‌کند؟

وی ادامه داد: متاسفانه در دولت تدبیر و امید شاهد انتصاب برخی از بازنشسته‌ها در راس وزارت‌خانه‌ها بودیم.

مدیر بنیاد فرهنگی مصلی نژاد کشورگفت: کشور ما هم در آموزش و پرورش و هم در آموزش عالی مشکل کارکردی دارد و تا هنگامی که ساختار‌های مفید تصویب و به راندمان و بهره‌وری برسند مدت زیادی به طول می‌انجامد، متاسفانه ما خیلی از فرصت‌ها را از دست داده‌ایم.

مصلی نژاد خاطرنشان کرد: ما باید با هم پیمان ببندیم که فرصت‌های طلایی از دست رفته را جبران کرده و رفتار کاری ما به گونه‌ای باشد که حداکثر استفاده بهینه را از شرایط موجود کشور داشته باشیم.

آمار بازدید: 285 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image