ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه درخواست صندوق رفاه دانشجویان برای معرفی بدهکاران/ خودداری افراد از بازپرداخت وام‌های دانشجویی

درخواست صندوق رفاه دانشجویان برای معرفی بدهکاران/ خودداری افراد از بازپرداخت وام‌های دانشجویی

صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از دانشگاه ها خواست، فهرست اسامی تمامی افرادی که از مزایای این صندوق بهره مند شده اند و تاکنون تسویه حساب نکرده اند را به منظور تعیین تکلیف بدهی، به صندوق ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، صندوق رفاه دانشجویان به دانشگاه ها ابلاغ کرده است براساس مصوبه هیات وزیران، کلیه دستگاه‌ها، نهادها و اشخاص حقیقی و حقوقی که به نحوی از خدمات مستمر و یا موقت فارغ التحصیلان بهره مند از صندوق رفاه دانشجویان استفاده می کنند ملزم به اخذ و واریز بدهی بدهکاران به صندوق هستند.

بنابراین با توجه به ضرورت شناسایی و پیگیری وصول مطالبات معوقه دولت و اجرای مصوبه هیات وزیران به تمام مراکز تحت پوشش وزارت علوم ابلاغ می شود فهرست اسامی افراد شاغل اعم از اعضای هیات علمی ، کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی و نیروهای شرکتی و حجمی با مدرک بالای دیپلم اخذ شده از وزارت علوم (دولتی، آزاد، پیام نور، غیردولتی و غیر انتفاعی) و صرفا دارنده گواهی تحصیلی موقت چنانچه از مزایای بهره مند شده و فاقد تسویه حساب باشند را به منظور تعیین تکلیف بدهی، جهت پی گیری بدهی به صندوق ارسال کنند.

صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در سال 93 با هدف ایجاد زمینه های مناسب جهت رشد استعدادها و کمک به وضع تحصیلی دانشجویان مستعد و گسترش کیفیت و کمیت تسهیلات اعطایی به دانشجویان تاسیس شد .

اعتبارات صندوق از محل کمک دولت و بخشی از آن از محل بازپرداخت به موقع بدهی دانش آموختگانی که از تسهیلات بهره مند شده اند تامین می شود برخی از دانش آموختگان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی بهره مند تسهیلات صندوق علی رغم تعهد خود تاکنون از پرداخت وام های دانشجویی خودداری کرده اند .


آمار بازدید: 557 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image