ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی اعطای مدرک علمی کاربردی به سربازان و زندانیان به کجا رسید؟

اعطای مدرک علمی کاربردی به سربازان و زندانیان به کجا رسید؟

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی درباره دوره‌های آموزش‌های مهارتی در دوره سربازی و زندان‌ها گفت: طرح‌هایی که در دوره گذشته اجرایی شده در حال حاضر نیز ادامه دارد و هدف دانشگاه علمی کاربردی استفاده بهینه جوانان از وقت‌شان است.


مسعود شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: اکنون دوره‌های مهارت‌آموزی در برخی زندان‌های کشور در حال اجراست و زندانیان پس از آشنایی با مهارت های آموزشی و گذراندن دوره محکومیتشان آماده ورود به بازار کار و اشتغال می‌شوند.

وی در زمینه رشته‌های مهارتی موردنظر این دوره‌ها اظهارکرد: در هر زمینه‌ای که درآمدزایی و بازار شغلی وجود داشته باشد برای آموزش رشته های جدید اقدام می‌کنیم و امیدواریم به زودی شاهد ثمرات آن باشیم.

شفیعی با تاکید بر اینکه هدف دانشگاه علمی کاربردی استفاده بهینه جوانان از وقت‌شان است، افزود: در دوره‌های سربازی در برخی پادگان‌ها آموزش‌های مهارتی ارائه می‌شود تا هم افراد پس از گذراندن دوره سربازی مدرک علمی کاربردی دریافت کنند و هم در طول این مدت از وقت‌شان بهترین استفاده را کنند.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی درباره تعداد سربازان تحت پوشش اظهارکرد: سهمیه‌ها در هر دوره متغیر است و کم و زیاد می‌شود.

وی درباره تعداد صندلی خالی‌های دانشگاه علمی کاربردی در سال تحصیلی جدید گفت: هنوز ثبت‌نام‌ها به طور کامل انجام نشده است و آماری در دست نیست اما آنچه که مسلم است در سال‌های گذشته یک رشد سریعی اتفاق افتاد و اکنون داوطلبان کمتر می‌شوند اما امیدواریم درصد کاهش دانشجویان نسبت به دانشگاه‌های دیگر بسیار کمتر باشد.

آمار بازدید: 480 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image