ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی تحصیل 12 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه علمی کاربردی

تحصیل 12 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه علمی کاربردی

مدیرکل دانشجویان شهید و ایثارگر دانشگاه علمی کاربردی گفت: برنامه بصیرت افزایی دانشجویان در پنج استان برگزار خواهد شد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، داوود کربلایی با بیان این مطلب افزود: 12 هزار دانشجوی فرزند شهید و ایثارگر در دانشگاه جامع علمی کاربردی سراسر کشور مشغول به تحصیل هستند که برنامه‎های مختلفی در راستای بصیرت‎افزایی آنها در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: بصیرت‎ افزایی دانشجویان فرزند شهید و ایثارگر در پنج استان از جمله آذربایجام شرقی، فارس، کرمان، اصفهان و... برگزار خواهد شد و منتخبین این طرح به شهر شهدا اعزام خواهند شد.

کربلایی ادامه داد: 150 نفر از هر استان از مراکز دانشگاه‎های منتخب و مراکز استان‎های همجوار در این برنامه شرکت خواهند کرد.

مدیرکل دانشجویان شهید و ایثارگر دانشگاه علمی کاربردی اضافه کرد: کلاس‎های بصیرت افزایی، کارگاه آموزشی، کارگاه مهارت‎آموزی و... در راستای اجرای این برنامه برگزار خواهند شد.

وی یادآور شد: کلاس‎های بصیرت افزایی در حوزه اجتماعی، معارف زندگی و سبک زندگی، کارگاه کارآفرینی و... با ابلاغ بخشنامه به مراکز منتخب برگزار خواهد شد.

کربلایی تصریح کرد: جهت ارتقای بنیه علمی دانشجویان شهید و ایثارگر با برخی موسسات آموزشی توافقاتی صورت گرفته است تا کلاس‎های تقویتی برای این دانشجویان برگزار کنند.

آمار بازدید: 450 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image