ارتباط مستقیم با 30585 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی رشد تصاعدی آموزش مجازی در آسیا

رشد تصاعدی آموزش مجازی در آسیا

قاره آسیا در زمینه سودآوری در عرصه آموزش مجازی در سال گذشته میلادی (2013) عنوان دومین بازار بزرگ جهان را به دست آورد.


به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اگرچه آمریکا در بازار فروش خدمات آموزش مجازی در جهان پیشتاز است اما اکنون آسیا در رتبه دوم این بازار قرار گرفته و پیش‌بینی می‌شود درآمد حاصل از خدمات آموزش مجازی در این قاره تا سال 2018 میلادی به رقم قابل توجه 12 میلیارد و 100 میلیون دلار افزایش یابد. رقم درآمد این قاره از بازار آموزش مجازی در سال 2013 میلادی هفت میلیارد و 900 میلیون دلار است.

کمپانی تحقیقات بین‌المللی «آمبیِنت اینسایت» در مطالعه‌ای اعلام کرد: درآمد بازار جهانی آموزش مجازی سال گذشته از مرز 42 میلیارد و 700 میلیون دلار گذر کرده که پیش‌بینی می‌شود این رقم تا سال 2018 میلادی به 53 میلیارد دلار افزایش یابد. در این بین از مجموع 10 کشور جهان که بیشترین نرخ رشد آموزش مجازی را داشته‌اند، هفت کشور، آسیایی هستند. این کشورها که نرخ رشد آموزش مجازی در آنها بیش از 30 درصد اعلام شده شامل میانمار، تایلند، مالزی، ویتنام، اندونزی، نپال و پاکستان هستند.

به گزارش یونیورسیتی ورلدنیوز، در بین کشورهای آسیایی، میانمار با رقم 50.2 درصد بالاترین نرخ رشد آموزش مجازی را داشته که پس از آن تایلند با 43.7 درصد و مالزی با 42.3 درصدِ رشد در رتبه‌های بعدی قرار دارند. بنابر پیش‌بینی این کمپانی، درآمد آموزش مجازی در بیش از 10 کشور آسیایی از مجموع 21 کشور آسیایی که مورد مطالعه قرار گرفته‌اند دو برابر خواهد شد. 9 کشور نیز شاهد سه برابر شدن درآمدهای حاصل از آموزش مجازی خواهند بود.

بنابراین گزارش، کشورهای غیرآسیایی که رشد بالایی در عرصه آموزش مجازی خود خواهند داشت، اتیوپی و موزامبیک در آفریقا و اسلواکی در اروپا خواهند بود. در این بین از آفریقا به عنوان پویاترین بازار آموزش مجازی در جهان یاد شده است.

بزرگترین مشتریان بازار آموزش مجازی را دولت‌ها، آژانس‌ها، مدارس، موسسات آموزش عالی، تجار و مشتریان تشکیل می‌دهند که بیشترین فروش آن به بخش دانشگاهی معطوف شده است.

آمار بازدید: 912 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image