ارتباط مستقیم با 30459 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی بیکاری فارغ‎‎التحصیلان دانشگاهی درحال تبدیل به بحران

بیکاری فارغ‎‎التحصیلان دانشگاهی درحال تبدیل به بحران

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان یزد با اشاره به آمار بالای بیکاری در بین فارغ التحصیلان دانشگاهی و هشدار در مورد تبدیل شدن بیکاری فارغ التحصیلان به یک بحران در جامعه، اظهار کرد: فارغ التحصیلان مراکز علمی کاربردی دارای کمترین میزان بیکاری هستند.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه یزد، دکتر "ناصر صدرا ابرقویی" در نشستی با اشاره به برنامه‎‎ریزی‏‏‌های خوبی که در سال تحصیلی جدید دانشگاه علمی کاربردی واحد یزد در دستور کار دارد، تاکید کرد: مراکز اموزشی دانشگاه باید به سمت سیاست‌ آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و افزایش کیفیت آموزشی حرکت کنند.

وی افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی متولی آموزش‎‎های عالی مهارتی با هدف ارتقاء شایستگی‏‏ های شغلی است و تمام رشته هایی که در این دانشگاه وجود دارند با توجه به نیاز شغلی جامعه ایجاد شده‌‏‏اند .

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان یزد در ادامه تصریح کرد: وجود بیش از 1000 مرکز آموزش علمی کاربردی و همچنین حضور بیش از 750 هزار دانشجو در این دانشگاه نشان از اعتلای این دانشگاه در سال‎‎های اخیر است.

وی با اشاره به این که مسئولین همه به این موضوع آگاهی دارند که بالاترین آمار بیکاری در جامعه را فارغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می‎‎دهند، گفت: متاسفانه در سال‎‎های اخیر معضل بیکاری در بین قشر تحصیل کرده به گونه‎‎ای پیش رفته است که اگر کنترل نشود به یک بحران تبدیل می‏‏شود.این در حالی است که فارغ التحصیلان مراکز آموزشی علمی کاربردی، کمترین میزان بیکاری را نسبت به فارغ التحصیلان سایر دانشگاه‎‎ها دارند .

برنامه‎‎ریزی برای بازدید نظارتی، بازنگری تقویم آموزشی مراکز، برنامه‌‏‏ریزی بزرگداشت سالگرد تاسیس دانشگاه و همچنین پیگیری نهایی شدن مجوز مراکز آموزش علمی کاربردی در شهرستان‎‎های مهریز ، خاتم و ابرکوه از دیگر موضوعاتی بود که صدرا ابرقویی در رابطه با آنها توضیحاتی ارائه کرد.

آمار بازدید: 296 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image