ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور برگزاری کارگاه آموزشی مدیران فرهنگی دانشگاه‌های پیام نور در شیراز

برگزاری کارگاه آموزشی مدیران فرهنگی دانشگاه‌های پیام نور در شیراز

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان فارس گفت: بالغ بر 200 هزار دانشجو در دانشگاه‌های مختلف استان مشغول تحصیل هستند که 60 هزار نفر از آنان دانشجوی دانشگاه پیام‌نور هستند.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، سعید مظلومیان در افتتاحیه کارگاه‌های آموزشی مدیران فرهنگی دانشگاه‌های پیام‌نور سراسر کشور، در شیراز، گفت: شیراز با دارا بودن مراکز علمی و دانشگاهی مهم، به عنوان قطب دانشگاهی جنوب کشور محسوب می‌شود و دانشگاه پیام نور نیز، نقش مهمی در تولید علم در استان ایفا می‌کند.

وی رشد 24 درصدی تولید علم از سوی اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور را نشان دهنده پتانسیل‌های بالای این دانشگاه در فارس برشمرد و گفت: این دانشگاه در ارزیابی‌های همه جانبه انجام شده، از سوی سازمان مرکزی، به‌عنوان دانشگاه برتر کشور انتخاب و در ارزیابی بخش‌های مختلف نیز خصوصاً در حوزه های فرهنگی، روابط عمومی، مالی، عمرانی، تربیت بدنی و امتحانات جزو استان‌های برتر کشور شده است.

مظلومیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 174 انجمن علمی، 120 کانون فرهنگی وهنری،20 کانون قرآنی در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان فارس به فعالیت مشغول هستند که علاوه برآن شاهد حضور بیش از 17 دانشجوی مخترع و مبتکر با مقام‌های جهانی و منطقه‌ای، در این دانشگاه هستیم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس در بخش دیگری از اظهارات خود، داشتن روحیه فرهنگی را یکی از ملاک‌های انتخاب روسای مراکز و واحدها عنوان و اضافه کرد: همواره در جلسات اعلام کرده‌ایم که رئیس مرکز باید یک نیروی فرهنگی بوده و دغدغه مسائل فرهنگی داشته باشد.

براساس این گزارش، کارگاه آموزشی مدیران فرهنگی دانشگاه‌های پیام‌نور کشور به‌مدت دو روز در شیراز برگزار خواهد شد.

آمار بازدید: 263 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image