ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد تصویب 885 رشته محل طی یک سال اخیر

تصویب 885 رشته محل طی یک سال اخیر

معاون آموزشی دانشگاه آزاداسلامی با اشاره به دستاوردهای یک ساله این معاونت گفت: اخذ مصوبه 885 رشته/محل جدید از شورای گسترش آموزش عالی، ایجاد 150 گرایش برای رشته‌هایی که مصوبه با عنوان کلی داشتند، ارسال 4 هزار پرونده درخواست تصویب رشته جدید به شورای گسترش آموزش عالی از دستاوردهای این معاونت به شمار می رود.


به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دکتر حسین غریبی معاون آموزشی دانشگاه آزاداسلامی با اشاره به تغییر آئین‌نامه کاردانی و کارشناسی دانشگاه، گفت: با توجه به ارسال آئین‌نامه جدید کاردانی و کارشناسی توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری، جلسات تغییر آئین‌نامه با حضور مدیران آموزش واحدهای مستقر در تهران از سال قبل آغاز و مراحل تدوین نهایی آن در خرداد ماه 1392 صورت پذیرفت.

وی افزود: آئین‌نامه مزبور در سمینار معاونان آموزشی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان (تیر 92) برگزار شد بین کلیه معاونان آموزشی توزیع و در جلسه آئین‌نامه‌ها مطرح و بعد از جمع‌بندی از کلیه معاونان آموزشی و نظر خواهی آنان و اصلاح مجدد در دستور شورای برنامه‌ریزی دانشگاه قرار گرفته که تاکنون چند جلسه در این خصوص تشکیل و مراحل نهایی تصویب آن در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تشکیل کمیسیون موارد خاص دانشگاه یکی از مهمترین اقدامات انجام شده در این معاونت در طول یک سال گذشته است، گفت: جلسات کمیسیون موارد خاص دانشگاه به طور منظم هر هفته یک بار و گاهی به دلیل شرایط خاص سه بار در هفته تشکیل شده است. به طور کلی تعداد 130 جلسه تشکیل و برای تعداد 33 هزار و 478 پرونده تصمیم‌گیری شده است.

غریبی همچنین از برگزاری کارگاه برای مدیران آموزشی واحدها خبر داد و گفت: بعد از هماهنگی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب یک کلاس جهت باز آموزی مدیران آموزش کلیه واحدهای دانشگاهی در اختیار این مدیریت قرار گرفت و ظرف مدت دو ماه و 10 جلسه صبح و عصر کارگاه مذکور برای کلیه مدیران آموزش واحدها تشکیل شد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان با اشاره به برگزاری سه جلسه با حضور مسئولان واحد الکترونیک و ارائه راهکارهایی جهت رفع مشکلات آن واحد، گفت: بررسی اخذ مجوز در خصوص رشته‌های دایر و رشته‌های جدید پیشنهادی، فراهم کردن بستر توسعه آموزش الکترونیکی در سایر واحدهای متقاضی، تولید محتوای الکترونیکی و بهره‌برداری از توان نرم‌افزاری واحد الکترونیکی جهت بهبود کیفیت آموزش دروس پایه از جمله نتایج این جلسات به شمار می رود.

آمار بازدید: 302 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image