ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی اقدام تلافی‌جویانه هند در مقابل دانشگاه‌های انگلیس

اقدام تلافی‌جویانه هند در مقابل دانشگاه‌های انگلیس

هند به تلافی اقدام دانشگاه‌های انگلیس در به رسمیت نشناختن مدرک پیش‌دانشگاهی این کشور، اعلام کرد که در تعهداتش نسبت به پذیرش مدارک کارشناسی ارشد یکساله دانشگاه‌های انگلیس بازنگری خواهد کرد.


به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «سمریتی ایرانی»، وزیر توسعه منابع انسانی هند خطاب به نماینده عالی رتبه انگلیس در هند اعلام کرد: تمام دانشگاه‌های انگلیس باید ضمن به رسمیت شناختن دیپلم دانشجویان هندی آنها را در مقطع کارشناسی ثبت نام کنند.

در حال حاضر فارغ‌التحصیلان مقطع پیش دانشگاهی هند برای ورود به برخی دانشگاه‌های انگلیس می‌بایست برخی دروس پیش‌نیاز را پشت سر بگذارند تا اجازه ورود به این دانشگاه‌ها را داشته باشند. این تصمیم از سوی شورای عالی دانشگاه‌های بریتانیا که نظارت و مدیریت بر کلیه دانشگاه‌های انگلیس را برعهده دارد اتخاذ شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه تلگراف، «راوی لوچان سینگ»، مدیر اجرایی موسسه «گلوبال ریچ» که یک موسسه امور آموزش بین‌المللی هند است، ضمن مخالفت با به رسمیت شناختن دوره‌های یکساله کارشناسی ارشد که از سوی دانشگاه‌های انگلیسی ارائه می‌شوند، گفت: هنوز نمی‌فهمم که چطور کمک هزینه‌های تحصیلی به دانشجویان هند اعطا می‌شوند تا برای اخذ چنین مدارک تحصیلی به خارج از کشور بروند و کشور نیز این مدارک را به رسمیت می‌شناسد.

«فرغان قمر»، دبیرکل اتحادیه دانشگاه‌های هند نیز تاکید کرد: معیارهای به رسمیت شناختن مدارک تحصیلی دانشگاه‌های خارجی نیاز به بازنگری دارد.

آمار بازدید: 862 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image