ارتباط مستقیم با 30558 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد میانه روی و اعتدال گرایی راهکار درخشش مراکز علمی

میانه روی و اعتدال گرایی راهکار درخشش مراکز علمی

نماینده تام الاختیار دانشگاه‌های آزاد استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد گفت: میانه روی و اعتدال گرایی در امور راهکار درخشش مراکز علمی و فرهنگی در سطح بین المللی است.


به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کهگیلویه وبویراحمد، حجت الاسلام عبدالرضا جمال زاده درآیین تودیع و معارفه روسای دانشگاه آزاد گچساران افزود: تعامل با روحانیون و به ویژه ائمه جمعه به عنوان نمایندگان ولایت فقیه در شهرستان ها، دولتمردان و نخبگان علمی می‌تواند نقش اثرگذاری در تضمین موفقیت‌های مراکز علمی و فرهنگی کشور داشته باشد.

وی اظهار کرد: تعامل و اعتدال گرایی به عنوان کلیدهای مدیریت‌های هنرمندانه و موفق اولویت برنامه های دانشگاه آزاد است.

نماینده تام الاختیار دانشگاه‌های آزاد استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد گفت: میانه روی و اعتدال گرایی در امور از دیگر راهکارهای درخشش مراکز علمی و فرهنگی در سطح بین المللی است.

جمال زاده عنوان کرد: سه میلیون و 500 هزار نفردر دانشگاه آزاد و یک میلیون و 700 هزاردانشجودر دیگردانشگاه‌های کشور مشغول به تحصیل هستند. این در حالیست که در سال‌های گذشته به دلیل کاهش هرم جمعیتی کشور و توسعه دانشگاه‌های پیام نور و علمی کاربردی تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد کاهش یافته است.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد گچساران توسعه تحصیلات تکمیلی در این واحد آموزشی را از اولویت‌های کاری عنوان کرد و گفت: کسانی که به بهانه‌های مختلف سعی در جلوگیری از توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد داشته اند، آگاهانه یا ناآگاهانه به دانشگاه‌های کشورهای بیگانه و پدیده فرار مغزها کمک کرده‌اند.

وی گفت: این دانشگاه قابلیت توسعه تحصیلات تکمیلی در 11 گرایش رشته شیمی به دلیل حضور 9 استادیار را نیز دارد.

آمار بازدید: 255 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image