ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری کارنامه آزمون دکتری پردیس‌های پولی دانشگاه‌ها امشب منتشر می شود

کارنامه آزمون دکتری پردیس‌های پولی دانشگاه‌ها امشب منتشر می شود

مشاور عالی سازمان سنجش از اعلام زمان اسامی مرحله اولیه آزمون دکتری پردیس های خودگردان خبر داد و گفت: کارنامه نتایج آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز پردیس های خودگردان دانشگاه ها موسسات آموزش عالی ساعت 22 امشب یکشنبه 6 مهرماه 93 بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بر اساس اطلاعات مندرج تعداد 5 هزار و 622 نفر که از این تعداد یک هزار و 837 نفر زن و 3 هزار و 785 نفر مرد در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت قرار گرفته اند.

وی افزود: این افراد به منظور بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی و همچنین مصاحبه تخصصی و شرکت در مرحله پذیرش به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی معرفی شده اند.

توکلی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که در یک یا چند کد رشته محل (حداکثر در 5 کد رشته محل ) از رشته امتحانی مربوط در ردیف چند برابر ظرفیت قرار دارند، ضرورت دارد به منظور بررسی سوابق سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی و همچنین مصاحبه تخصصی با توجه به مندرجات اطلاعیه ای که به همراه کارنامه آنها در سایت قرار می گیرد به سایت اطلاع رسانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مربوطه مراجعه کنند.

وی یادآور شد: این گروه باید با توجه به برنامه زمانی اعلام شده توسط دانشگاه ها و با در دست داشتن مدارک مورد نیاز برای پذیرش در این مرحله اقدام کنند.

آمار بازدید: 484 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image