ارتباط مستقیم با 30598 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد واحدهای دانشگاه آزاد تهران تجمیع می‌شوند

واحدهای دانشگاه آزاد تهران تجمیع می‌شوند

هفتمین جلسه شورای­ عالی معماری دانشگاه در خصوص بررسی تجمیع واحدهای دانشگاهی موجود در سطح شهر تهران با حضور کلیه اعضا برگزار شد.


به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با توجه به تعیین تکلیف کلیه واحدها به غیر از واحد تهران مرکزی، بحث در مورد تجمیع کلیه ساختمان‌های واحد تهران مرکزی در بافت قدیمی شهر تهران، اولویت اول جلسه بود.

در این جلسه دکتر صارمی، گزارشی در خصوص سایت پیشنهادی واقع در خیابان صبا ارائه کرد که در نهایت مهندس هاشمی پس از بررسی سایت مذکور توسط اعضای شورا و تأیید کلیات طرح، به‌ویژه استفاده از پتانسیل ­های موجود در بافت قدیمی مرکز شهر، با تأیید آن موضوع و مطرح کردن سایت­های پیشنهادی معاونت عمرانی به منظور استقرار واحد تهران­ مرکزی بیان دیدگاه های معاونت پرداخت.

همچنین مابقی اعضای شورای عالی معماری به بیان نظرات خود درخصوص سایت‌های پیشنهادی پرداختند، که در نهایت کلیات استقرار واحد تهران­ مرکزی در سایت جنب پارک هرندی، واقع در مرکز شهر به لحاظ شرایط اجتماعی، پتانسیل منطقه، دسترسی‌های مناسب به شریان اصلی شهر و مترو، مورد موافقت اعضا قرار گرفت و مقرر شد به منظور بررسی­ های بیشتر اعضای شورا از محل مورد نظر بازدید و در جلسه بعدی شورا، تصمیم­ گیری نهایی انجام شود.

آمار بازدید: 391 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image