ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد تجمیع واحدهای تهران دانشگاه آزاد در طرح 7 پردیس

تجمیع واحدهای تهران دانشگاه آزاد در طرح 7 پردیس

رئیس دانشگاه آزاد ضمن تشکر از خانواده هایی که فرزندانشان را به دانشگاه آزاد می فرستند از تجمیع واحدهای تهران در طرح 7 پردیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید میرزاده در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه آزاد که هم اکنون در واحد تهران مرکز در حال برگزاری است، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: واحدهای استان تهران در فضایی به مساحت 4 هزار متر مربع در قالب طرح 7 پردیس تجمیع می شوند و بودجه این تجمیع از طریق فروش مایملک دانشگاه تامین می شود.

وی همچنین با اشاره به سیاست های ابلاغ شده علم و فناوری از سوی مقام معظم رهبری گفت: چند بند شاخص این سیاست ها برای دانشجویان، استادان و مدیران به خصوص در دانشگاه آزاد بسیار اهمیت دارد.

میرزاده با بیان اینکه بر اساس سیاست های ابلاغی، توسعه و گسترش تحصیلات تکمیلی باید در دستور کار دانشگاهها قرار گیرد، ادامه داد: دانشگاه آزاد در یکسال اخیر در این جهت اقداماتی را انجام داده است و به همین منظور پرونده هایی که از چند سال گذشته در شورای گسترش وزارت علوم خاک می خورد بررسی شده و مشکلات توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد با همکاری وزارت علوم برطرف شد.

رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه در نیم سال تحصیلی جاری 12 هزار دانشجوی دکترا در دانشگاه آزاد پذیرفته شدند، گفت: از میان 300 هزار نفری که متقاضی ورود به دکترا هستند تنها 7 تا 8 درصدشان در دانشگاههای کشور پذیرفته می شوند به عبارت دیگر اگر امسال 24 هزار دانشجوی دکترا پذیرفته شوند 12 هزار دانشجو به دانشگاه آزاد و 12 هزار دانشجوی دیگر در سایر دانشگاههای کشور پذیرفته می شوند.

میرزاده با تشکر از خانواده هایی که فرزندانشان را به دانشگاه آزاد فرستاده اند، تاکید کرد: من از خانواده هایی که از همه چیزشان زدند تا با هزینه خود فرزندانشان را به دانشگاه آزاد بفرستند، تشکر و قدردانی می کنم، فرهیخته ترین خانواده ها در آباد کردن دانشگاه آزاد نقش دارند.

وی درباره شهریه های دانشگاه آزاد بار دیگر با تاکید بر اینکه افزایش شهریه ها بر اساس مصوبات هیات امنای این دانشگاه و در چارچوب شورای انقلاب فرهنگی همچنین موافقت وزارت علوم انجام شده است، افزود: دانشگاه آزاد فقط دو راه درآمد دارد نخست درآمد پژوهشی و دوم شهریه ها؛ در دو سال گذشته دانشگاه آزاد می توانست شهریه را 45 درصد افزایش دهد اما در سال گذشته این شهریه ها فقط 3 درصد و در سال جاری فقط 15 درصد افزایش یافت در حالیکه تورم سال گذشته 40 درصد بود.

رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه تصمیمات در دانشگاه آزاد بر اساس مشورت صورت می گیرد، خطاب به دانشجویان جدیدالورود گفت: ما تاکنون 12 تا 13 هزار ایمیل از دانشجویان دریافت کرده ایم و از شما هم می خواهیم که از طریق ایمیل با ما در ارتباط باشید.

به گزارش مهر، پس از سخنرانی میرزاده از رتبه های برتر بدون آزمون دانشگاه آزاد که امسال در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا پذیرفته شده اند، تقدیر به عمل آمد.

آمار بازدید: 355 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image