ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد نسل سوم دانشگاه‌های کشور کارآفرین محورشده‌اند

نسل سوم دانشگاه‌های کشور کارآفرین محورشده‌اند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین با اشاره به کیفی شدن دانشگاه‌ها، افزود: باید از علم محصول و از محصول، ثروت به دست آورد و به همین دلیل امروز نسل سوم دانشگاه‌های کشور کارآفرین محورشده‌اند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قزوین، مرتضی موسی‌خانی در آیین استقبال از دانشجویان ورودی جدید و خانواده‌های آنان ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهارکرد: بسیاری از دانشجویان این دانشگاه که از بدو ورود برای خود هدف و چشم‌انداز داشتند، توانستند به دانشگاه‌های بزرگ ومعتبر جهان راه یابند و ادامه‌ تحصیل دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین افزود: از بدو تاسیس این دانشگاه اعتقاد داشتیم هیچ تفاوتی بین دانشگاه آزاد و دولتی و یا دانشجویان تهرانی و شهرستانی وجود ندارد، بلکه تفاوت درهمت و توان است، پس برای موفق شدن و رسیدن به هدف، باید با تمام توان تلاش کرد.

وی ادامه داد: تیم رباتیک این دانشگاه درمسابقات بین‌المللی و جهانی جزو چهار قدرت برتر جهان قرارگرفت وامروزه ازهفت ایالت آمریکا به دانشجویان دانشگاه ما پیشنهاد حضوروادامه‌ تحصیل می‌دهند.

موسی‌خانی با مثبت ارزیابی کردن افزایش ظرفیت دانشگاه‌ها گفت: به کمک مسئولان آموزش عالی، ظرفیت دانشگاه‌ها افزایش داشته است و این فرصت برای همه‌ی استعدادها مهیا شده تا تحصیل کنند، مهم این نیست که برخی بدون کنکور وارد دانشگاه‌ می‌شوند، مهم این است که بتوانیم از تمام توان خود استفاده کرده، رشد کنیم ومفید باشیم.

وی ادامه داد:‌ سطح آموزش عالی در کشور بالا رفته و دیگر تفاوتی بین دانشگاه‌های دولتی و آزاد وجود ندارد. زمانی موسسات، شرکت‌ها و کارخانه‌ها بخش‌نامه می‌زدند که فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد را جذب نکنید، اما امروزه شرکت بزرگ و معتبری همچون ایران خودرو، بخش‌نامه می‌زند که برای جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اولویت قائل شوید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین خطاب به دانشجویان تازه وارد گفت: مرکز ایده‌های جدید ما، آماده‌ی حضور شما است، حضور خود را به کلاس ختم نکنید.

موسی خانی خطاب به اولیای دانشجویان تازه وارد، گفت: از شما می‌خواهم که ما و فرزندان خود را در رسیدن به تعالی و قله‌های افتخار یاری وبر کارما نیزنظارت کنید.

وی با اشاره به تاریخچه‌ شکل‌گیری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، توضیح داد: ما 22 سال پیش چیزی داشتیم کمترازهیچ و کار خود را با یک ساختمان اجاره‌ای آغاز کردیم، اما دانشگاه ودانشجویان ما هدف داشتند که باعث شد امروز به یکی ازمعتبرترین و بزرگ‌ترین دانشگاه‌های کشور تبدیل شویم و به درجه‌ای رسیده‌ایم که با دانشگاه‌های خوب دنیا تفاهم‌نامه امضا می‌کنیم و استادان بزرگ جهان به این دانشگاه می‌آیند.

موسی‌خانی در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به افزایش شهریه‌های دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: ما هم می‌دانیم که این هزینه برای بسیاری از خانواده‌ها زیاد است، آموزش عالی هزینه‌هایی دارد که ما نمی‌توانیم آن را تامین کنیم و ازطرفی منابع دیگری هم نداریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین یادآورشد: با تلاش وپشتکاردانشجویان ونخبه‌گان این مرزوبوم، خودروی خورشیدی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در خاک آمریکا با طی 2700 کیلومتردرچندین ایالت آن با پیشی گرفتن ازبسیاری ازدانشگاه‌های بزرگ ومعتبردنیا، درخشید که دستاوردی غرور انگیز است.

انتهای پیام

آمار بازدید: 289 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image