ارتباط مستقیم با 30459 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تمامی خوابگاه های دانشجویی موجود در ارومیه درجه 2 هستند

تمامی خوابگاه های دانشجویی موجود در ارومیه درجه 2 هستند

معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه گفت: شهریه خوابگاه‌ها برای سال‌تحصیلی جدید 18درصد افزایش یافته است.


عبدالناصر نظریانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان غربی گفت: افزایش 18 درصدی شهریه خوابگاه ها دراستان به دلیل اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها و تورم موجود در کشورمی‌باشد وافزایش شهریه خوابگاه‌ها درکمیته قیمت گذاری با حضورنمایندگانی ازاستانداری، فرمانداری ومسئولین خوابگاهی تصویب شده است.

وی به وجود 70 دستگاه خوابگاه دانشجویی در ارومیه بر اساس اظهارات نماینده فرمانداری ارومیه اشاره کرد وافزود: تمامی این خوابگاه ها درجه 2 محسوب می شوند.

وی درادامه گفت: درحال حاضراغلب دانشگاه‌های ارومیه به ضرورت ازخوابگاهها استفاده می کنند با این حال به تمامی مالکین خوابگاه‌ها تکلیف شده که نواقص ساختمان‌های خود را درحد مطلوب رفع کنند.

نظریان با اشاره به اینکه پرداخت تمام شهریه در خوابگاه‌های درجه 2 خودگردان صحت دارد افزود: در این راستا نیز برخی خوابگاه‌ها از قیمت تعیین شده در کمیته قیمت گذاری تخلف کرده اند که در صورت عدم پرداخت مابقی شهریه به دانشجویان، با مالکان خوابگاه ها برخورد قانونی خواهد شد.

نظریان تصریح کرد: غذای یارانه ای طبق دستورالعمل سازمان دانشجویی وزارت علوم وفناوری، فقط به دانشجویان روزانه تعلق می گیرد.

آمار بازدید: 846 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image