ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آغای به کار رادیو دانشجو در واحد علوم و تحقیقات

آغای به کار رادیو دانشجو در واحد علوم و تحقیقات

رئیس واحد علوم و تحقیقات در آیین بازگشایی نمایشگاه دفاع مقدس و رادیو دانشجو در این واحد دانشگاهی، گفت: تئوری و فلسفه ایران اسلامی یاری مستضعفین جهان است.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر علی عباسپور در این مراسم مناسبت ها و نمایشگاه های مرتبط با دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را فرصت مناسبی برای آشنایی نسل جوان با آنچه که در آن دوران گذشته است، برشمرد و گفت: معتقدم یکی از وظایف دانشگاهیان آشناسازی نسل جوان و دانشجو با رشادت ها، ایثارگری ها و روحیه شهادت طلبی جوانان ایران اسلامی در دوران ابتدایی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه آشنا سازی جوانان با اصل ولایت فقیه و فرهنگ ایثار و شهادت آن هم با زبان و ادبیات دانشگاهی و مورد پسند جوانان وظیفه ای بر دوش اساتید و دانشگاهیان است، افزود: نسل جوان ما باید بداند که امنیت و آرامشی که امروز با توجه به ناآرامی های منطقه در ایران اسلامی وجود دارد، ثمره رشادت ها، ایثارگری ها و به برکت خون شهدا و درایت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به همزمانی آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس، افزود: همزمانی سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس می تواند در آگاه سازی دانشجویان نسبت به وسوسه ها و هجمه های بیشمار فرهنگی دشمنان انقلاب و اسلام تأثیر بسزایی داشته باشد.

دکتر عباسپور پیشرفت و اقتدار یک کشور را در سایه اتحاد، یکپارچگی و پیشرفت علمی آن دانست و افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند همه اقشار جامعه بخصوص دانشگاهیان باید تلاش نمایند تا در پایان سند چشم انداز 20 ساله، ایران اسلامی را به پرچمدار علمی در منطقه و دنیا تبدیل سازند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران و آنچه که امروزه به آن دست یافته، به راحتی بدست نیامده است، افزود: از همان ابتدای انقلاب اسلامی ابرقدرت ها و دشمنان اسلام و انقلاب همواره با طرح توطئه ها و تحریم ها به دنبال تضعیف جمهوری اسلامی ایران بوده اند که خوشبختانه به برکت رهبری امام خمینی (ره) و پس از ایشان رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و در سایه اصل ولایت فقیه همراه با جانفشانی و روحیه شهادت طلبی همیشگی مردم نتوانسته و نخواهند توانست به این مقصود دست یابند.

دکتر دانشفرد معاون فرهنگی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات نیز با بیان اینکه این نمایشگاه یادآوری ایثارگری ها و رشادت های شهدای گرانقدر ایران اسلامی است، گفت: دفاع مقدس کشور ما را به بلوغ و توانمندی رساند که در 8 سال جنگ تحمیلی توانست با سرافرازی در مقابل عراق و ابرقدرت های جهان ایستادگی کرده و امروزه به کشوری قدرتمند تبدیل شود.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا دفاع مقدس و فرهنگ حاکم بر آن را در قالب هایی زیبا و هنری به نسل های آینده انتقال دهیم.

دکتر دانشفرد افزود: ولایت فقیه، بسیج، رزمندگان، دانشجویان، عشایر و هر آنکه در دفاع مقدس حضور داشته همچنان در ایران اسلامی وجود دارد و همواره با جانفشانی نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی آمادگی مقابله در برابر تهدیدها و دست درازی های دشمنان را به این مرز و بوم دارد.

لازم به ذکر است، همزمان با آغاز به کار نمایشگاه هفته دفاع مقدس، رادیوی دانشجو نیز فعالت خود را آغاز کرد.

آمار بازدید: 398 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image