ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه وضعیت خوابگاه‌ها مطلوب و قابل قبول نیست/ در دانشگاه، هیچ گروهی بر دیگری ارجحیت ندارد

وضعیت خوابگاه‌ها مطلوب و قابل قبول نیست/ در دانشگاه، هیچ گروهی بر دیگری ارجحیت ندارد

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، حفظ کرامت دانشجویان را مبنای اصلی برنامه‌ها و خدمات این حوزه عنوان کرد.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، منطقه خراسان، حجت‌الاسلام دکتر مهدی ابراهیمی در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویان با بیان اینکه «حوزه دانشجویی فرهنگی در سه حوزه دانشجویی، فرهنگی و تربیت بدنی فعالیت می‌کند و یکی از گسترده‌ترین معاونت‌های دانشگاه به شمار می‌رود» اظهار کرد: مسئولان این حوزه‌ها بیشترین تلاش خود را دارند تا با حفظ کرامت و شان دانشجویان ضمن رفع کمبودها، امکانات مورد نیاز را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: دانشجو عنصری کلیدی در سرنوشت جامعه و کشور است و هر گونه بی‌احترامی به این قشر در آینده به جامعه خودمان باز می‌گردد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با توصیه به دانشجویان در فراگیری و آشنایی با مقررات و آیین‌نامه‌های دانشگاه بیان کرد: در چند ماه اخیر تلاش مسئولان مبنی بر اخلاق‌مداری بوده و این امر موجب شده که برخی از نهادهای انضباطی دانشگاه جزو کم‌کارترین نهادها باشند.

ساماندهی و امکان حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در خوابگاه‌ها
ابراهیم از اجرای برنامه ساماندهی مجدد خوابگاه‌های دانشجویی خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی معاونت، کمبود خوابگاه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی بود که با برنامه‌ریزی و استفاده از حداکثر ظرفیت‌ها امکان حضور این دانشجویان نیز در خوابگاه‌ها فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه به دلیل مشکلات کمبود اعتبار و فضا، خوابگاه‌ها در وضعیت مطلوب و قابل قبولی نیست، تصریح کرد:‌ در سال جاری حداکثر تلاش خود را داشته‌ایم که دانشجویان تحصیلات تکمیلی در فضای خوابگاهی دانشگاه و یا خوابگاه‌هایی که زیر نظر دانشگاه اداره می‌شوند، مستقر شوند.

تاکید بر گسترش ورزش‌های عمومی و تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه «دانشگاه علوم پزشکی مشهد متولی سلامت به شمار می‌رود و باید در اجرای برنامه‌های ورزشی پیشگام باشد» تاکید کرد: ‌با توجه به وجود فضاهای مناسب ورزشی در پردیس دانشگاه، دانشجویان باید در ورزش‌های عمومی و تخصصی حضوری فعال داشته باشند.

ابراهیم با تاکید بر احترام به افکار دانشجویان، فارغ از گرایشات سیاسی، گفت: ‌در دانشگاه، هیچ گروهی بر گروه دیگر ارجحیت ندارد و هیچ جریان فکری، سیاسی و فرهنگی نباید این قدرت را داشته باشد که فکر خود را بر دانشجو تحمیل کند.

وی همچنین بر تشکیل کانون‌های دانشجویی و گسترش فعالیت در این زمینه تاکید کرد.

آمار بازدید: 332 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image