ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی پذیرش 792 دانشجو در مقطع کارشناسی

پذیرش 792 دانشجو در مقطع کارشناسی

رئیس دانشکده فنی شهید منتظری با اشاره به اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان دانشجویان مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای بیان کرد: امسال تعداد ورودی‌های در این مقطع 792 دانشجو است.


علی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، در ادامه اظهار کرد: تعداد پذیرفته‌شدگان ما در مقطع کاردانی 922 نفر بوده است.

وی ادامه داد: دانشجویان کارشناسی ما در مجموع در 9 رشته مختلف به تحصیل خواهند پرداخت که امسال دو رشته جدید نیز اضافه شده است.

رئیس دانشکده فنی شهید منتظری خاطرنشان کرد: مهندسی تکنولوژی راه و مکاترونیک در مقطع کارشناسی امسال دانشگاه ارائه شده است.

هاشمی با بیان اینکه بخشی از این دانشجویان در بخش شبانه دانشگاه پذیرش خواهند شد عنوان کرد: نسبت تعداد دانشجویان روزانه به شبانه 60 به 40 درصد است.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو در خصوص خدمات رفاهی دانشگاه برای دانشجویان تصریح کرد: دانشگاه به دانشجویان خوابگاه ارایه می‌کند که ظرفیت آن 400 نفر است.

هاشمی یادآور شد: دانشجویان می‌توانند حداکثر تا دو ترم از خوابگاه بهره‌مند باشند؛ با این حال کسانی که از معدل بالایی برخوردار باشند و یا تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار گیرند، می‌توانند تعداد ترم‌های بیشتری از این خدمات بهره‌مند شوند.

رئیس دانشکده فنی شهید منتظری تاکید کرد: این خوابگاه به طور عمومی در اختیار تمام دانشجویان روزانه دانشگاه قرار می‌گیرد.

آمار بازدید: 1466 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image